Eşimin annesi hep bizle?

Ben ingilizce öğretmeniyim eşim doktor. 2 sene önce evlendik mutluyuz ama kaynana var koca kış bitti ve hala gitmedi. Cidden artık çıldırmak üzereyim çok aşırı derecede sinirim bozuluyor. Daha 2 yıllık evliyiz kadın başımıza ekşidi. Hayır kalsın tamam da 3-4 ay aralıksız oğulda kalmak nedir ya. Git birazda kızın baksın diğer oğlun baksın. Çok zoruma gidiyo cidden işten geliyorum yorgun oluyorum zaten o daha da yoruyo. Bu arada çok yaşlı değil. Hatta yaşlı değil. Napıcam ben? Eşimde rahatsız olduğumu görüyo ama yollamıyo anasını. O evdeyken beraberde olamıyıruz pek hep bir çeki düzen.. Son bir haftadır o kadar sinirlendimki anlatamam


0|0
4|13

En İyi Erkek Görüşü

  • seni çok çok iyi anlıyorum ben annemle birlikte yaşıyorum hayatın getirisi diyerek bunu kapatayım
    zor bir durum burada eşin için cidden daha zor anası sonucunda sen destek ol eşine birgün gidecek elbet birde eşinde arasıra laf vurabilir çaktırmadan falan herşeye dikkat ediliyr ilişkiye girmek hayal gibi oluyor malesef oturup uzanmak vs. zorluklarını biliyorum eşine destek ol tavsiyem budur

    0|0
    0|0
    • kırmakta istemiyorum eşime diyorum ama sonra üzülüyorum

    • çok net anlıyorum çokkkkk zorrr ama en çok eşin için zor bunu bil çok şey yazabilirim bu konuda aslına bakrsan biraz mahrem biraz kaba biraz üzücü zordurumdasın sadece net anlıyorum

En İyi Kız Görüşü

  • Oğlunu büyütsün doktor etsin sende böyle evden kov. Nankör

    0|0
    0|0
    • e her doktorun anası evindemi. o zaman ceoların anası diplerinden ayrılmasın

Erkekler Ne Diyor 12

  • ayy sinir oldum. düşüncesiz insanlardan nefret ederim

    0|0
    0|0
  • şimdi sorunla ingilizce öğretmeni olmanın ne alakası var yahu

    2|1
    0|0
    • bir işle meşgul olduğumuz belli olsun diye arkadaşım

  • Düzen karışmış. Bak seni anlıyorum, sinirle buraya yazdığın gibi asla kocana konuşma. sabırla eşine durumu gitsinler değilde haftansonu başbaşa kalalim bir yerlere gidelim de. gidin. başbaşa kalmanjn tadını bir gorun. insan annesine git diyemez. anlıyorum gençsin özel hayatında kiatlaniyir

    0|0
    0|0
  • Ama siz yeni evlisiinizz hani istememn normal ya sen söle istersen eşinin kardeşlerine böyle böyle yeni evliyiz anneem bizde felan

    0|0
    0|0
  • Oyle bir sacmalik olamaz. Benimkiler benim evimde yilda 1 aydan fazla kalamaz.

    0|0
    0|0
    • işte yüz verince astar istiyolar kadının karşısına geçip git artık demem lazım herhalde

  • Sıkıntılı durum eşine dile getir.

    0|0
    0|0
  • Kızlar bunu ancak ilerde oğlunuz olduğunda anlıycasksınız :D

    0|0
    0|0
    • yok valla ben yaşadım yaşatmam da

    • :D herkes öyle der rahat ol babaannemde öyle dermiş eskiden

  • Lütfen sabret kazanıcaksın. Eşin ikinizin arasında kaldıkça her şey kötüye gider. Emin ol havalar biraz daha ısınınca o da döner evine.

    0|0
    0|0
  • Ne zararı var ki sana?

    0|0
    0|0
    • yazdım sürekli evde 2 yıllık evliyim kendi evimde rahat rahat gezemiyorum. bir yararı da yok elle tutulur bir şeyide yok

    • Hmm ev işlerinde hiç mi yardımı dokunuyor?

    • yok ne yararı

  • turşunu kuracak senin

    1|0
    0|0
  • Doya doya seks yapmamak seni en cok yipratan sey sanirim

    0|0
    0|0
  • Valla benim esim benim Annemi gelince birakmiyor, ben gitsin diyorum esim göndermiyor.. Hatta bir ara sohbetimiz oldu, annem yaslaninca, bakima muhtac olursa ne yapariz yaslilar yurdunami veririz, cevabi öyle seymi olur ben bakarim dedi..
    Ayni sekilde onun anneside benim annem.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Atsan atılmaz satsan satılmaz.
    Hareketlerinle belli et, istenmediğini anlasın.

    0|0
    0|0
  • yapıcak bişey yok kovacak değilsinya kadını :d

    0|0
    0|0
  • Sık sık eşinin kardeşlerini size yemeğe çağır bence laf lafı açar böylece.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...