VEGAN olmak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Vegan vejeteryan olmak sizce ne ifade ediyor vegan vejeteryanlık hakkında ne biliyorsunuz ve destekliyor musunuz?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • vejeteryanım zaten kank
    ama vegan olmayı bir süre düşünmüyorum
    ferrarisini satıp budist rahip olmak kadar zor ve
    sorumluluk isteyen bir karar
    tıpa sıkmıyor şimdilik açıkcası :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Güzel 😊

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Saçmalık desteklemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Ben elimden gelse vegan olurdum ama cidden çok zor

    0|0
    0|0
    • evet öyle ve Türkiyede daha bir zor

    • Hepsini Göster
    • hayır izlemedim akşam izlerim tam olarak ne anlatıyor ve evet haklısın ama bir kişiyle başlayıp çoğalacak bir bilinç sonuçta

    • Gerçekten vaktin varsa izle...

  • :D bana göre saçma

    0|0
    0|0
  • Saçma. Et yemek kadar güzel şey mi var :D

    0|0
    0|0
  • Bence caniler. Bitkileri acimasizca yiyorlar. Insan olan yapmaz bunu

    0|1
    0|0
  • veganlık bana biraz abartı gibi geliyor vejeteryanlık neyse de

    0|0
    0|0
    • nesi abartı mesela

    • Hepsini Göster
    • neden herşeyden FAYDALANMAK isteyen bir görüşün var ve bu fayda diğerine zararsa senin için engel olmaz mı

    • evet mantıklı bir görüş

Kızlar Ne Diyor 2

  • Destekliyorum iyi birşey bence vegan insanın çok + sı olur Yeşil Nasim gibi olmadıkdan sonra bir zararı yok :)

    1|1
    0|0
  • Ya et nasıl yenmez ki arkadaşım vejeteryan ve bana caniymişim gibi bakıyo yani kokoreçe karşı nasıl koyuyolar 😁😁

    0|0
    0|0
    • bir insandan kokoreç yapıldığını düşündün mü hayvanlarda acı çekiyor bizde fark ne

    • Yalnız kurban bunun için var insanların kokoreçi olmasın diye

Yükleniyor...