Kapat

Babamla Neler Konuşabilirim?

Annem babam ayrı olduğu için haftada bir gün babamı ziyaret ediyorum onun dışında da telefonda konuşuyoruz. Fakat baba ne yapıyorsun? iyiyim kızım mağazadayım işte sen ne yapıyorsun? nasılsın? konu bitti. Neler konuşabilirim? Neler sorayım?


0|1
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • konuşmayı falan boşver. boş olduğu birgün onun yanına git beraber gezin eğlenin birşeyler yapın ;)

    1|0
    0|0
    • Bak bu güzel fikir kendisi de beni ara çıkar gezeriz demişti çok haklısınız. :)

    • umarım güzel vakit geçirirsiniz :) iyi günler

En İyi Kız Görüşü

  • babayla konuşulucak şeyler sınırlıdır hal hatır sormaktan başka konuşucak bişey yokki

    1|0
    0|0
    • haklısın ya arayınca hal hatır napıyorsun başka da bir şey yok.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 3

  • Yani izinli olduğun gün ne yapalım gezmeye gidelim alışveriş yapın gezip tozun pikniğe gidin yemeğe gidin

    1|1
    0|0
  • Üzüldüm ya benim anılarım geldi aklıma ben de annemi görürdüm haftada 1 gun

    1|0
    0|0
  • İşini, siyaset, anılarınız, okuldaki olayları anlat

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Duygusal konulara gir

    1|0
    0|0
  • Bugün ne yapacaksın gibi sorular sor

    0|0
    0|0
    • Ya iş ev arası başka bir şey yok k i :)

Yükleniyor...