Okulda regl oldum?

biraz sızmış bende montumu belime bağladım anlamışlarmıdır?


0|0
15|6

En İyi Kız Görüşü

  • Kimsenin "aaa regl olmuş omen tengrim" dediğini sanmıyorum

    0|0
    0|0
    • bizim okulda böyle şeyler pek normal karşılanmaz :(

    • Hepsini Göster
    • Ya dalga geçilecek bir şey yok, geçseler bile takmanı gerektirecek durum yok. Regl olmak güzeldir, olmazsan kötü :)

    • teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ha öksürdün ha regl oldun. Aralarında fark yok. Takma sen kim ne derse desin.

    3|0
    0|0
  • Bunda utanılacak ne var normal doğal bir olay değl mi

    3|0
    0|0
  • Erkekler maldir anlamaz kizlara sorcan onu😂😂😅

    1|0
    0|0
  • bişey çakmamışlardır

    1|0
    0|0
  • evet anlamıslardır

    0|0
    0|0
  • zannetmem

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • anlarlarsa anlasınlar. Yetişkin olduk artık falan filan diye hava atmayı biliyorlar biraz olgun düşünsünler o zaman çocuk gibi değil

    2|1
    0|0
  • Anlamışlardır ama boşver.

    1|0
    0|0
  • bende olmuştum. montunu giyin gözükmez. ve bugün okul mu vardır? :D

    1|0
    0|0
  • yok anlamamışlardır

    0|0
    0|0
  • görseler ne olur hayat kanunu görse ne dicekler ki

    1|0
    0|0
  • Yok hdksaksk

    1|1
    0|0
  • tahmin etmişlerdir

    0|0
    0|0
  • inş anlaşılmaz ghhz

    1|0
    0|0
  • muhtemelen

    0|0
    0|0
  • Bence anlamamışlardır rahat ol

    1|0
    0|0
  • Ceket olsa neyse de mont yani biraz garip durmustur

    0|0
    0|0
    • ya yağmurluk yazarken adı aklıma gelmedi :)

    • Anladim :) Aman canim anlamislarsa da nolucak yani çok doğal bisey senin elinde degil sonucta bosver

  • Anlamışlardır ama bu gayet insani bir durum.

    0|0
    0|0
  • Buyuk ihtimal anlamislardir

    0|0
    0|0
  • Anlamazlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...