Mahkeme kağıdı geldi ne ceza alırım (resimli)?

Mahkeme kağıdı geldi ne ceza alırım (resimli)?


Bu işlerden anlayan biri yorum yapabilirmi ne gibi ceza alırım?


0|0
1|7

En İyi Kız Görüşü

  • Ceza almazsın

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • para cezası net...

    0|0
    0|0
    • Kesin mi kardeşim keşke öyle olsa rahatlıcam

    • Hepsini Göster
    • Taksite bölünüyo mu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 6

  • Hapis cezası alırsın ama o paraya çevrilir yüksek ihtimalle.

    0|0
    0|0
    • Keşke öyle olsa hapis yatmaktan korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • Ücret vermicem dimi

    • Hayır. Yine sen sor bunu değişmiş olabilir sistem. Ama asla öyle özel avukat bürolarındaki gibi uçuk şeyler ödemezsin. Ben ücretsiz biliyorum.

  • Bir cacık çıkmaz bundan bu mahkeme minimum 1.5 - 2 yıl sürer mahkemeye çağırdıklarında da git çık hakim karşısına rahat ol beni kızdırdı tahrik etti zaten son zamanlarda yaşadığım ailevi sorunlarımda olunca psikolojik travmalarım oldu sinirim geçince hatami anladım pişmanım. Bundan içeri almazlar için rahat olsun takma kafana

    0|0
    0|0
    • Neden o kadar uzun sürer ki mahkeme suçumu kabul edicem biricek olay cezamı kesicekler işte neden uzayacak

  • Eee kızı tehtid etmiyecektin fotolarini falan gönderirim diye cezasını cekecen

    0|0
    0|0
    • Öyle tehdit değil bu numaranı dağıtcam dedim o kadar

  • Yatarı olmaz bunun.

    0|0
    0|0
    • O ne demek tam olarak?

    • Hepsini Göster
    • Kardeş deme öyle 1 hafta ya ananemle yaşıyom ben bakıyom ona

    • İzah edersin mahkemede. Ben birşey çıkacağını hiç zannetmiyorum.

  • Para cezasi verirler korkma yatsan bile en fazla 6 ay iste ne var bunda

    0|0
    0|0
    • Ya kardeşim ne yatması ananeme bakıyom ben. Paraya çevrilmez mi hapiste verseler

    • %90 para cezasidir. İhtimal dedim sadece

  • Kardeş üzmek istemem ama en az 6 ay girersin gibime geliyor.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...