Umut hep var mıdır gercekten?

yasam oldugu surece umut hep var mıdır? ölüm olmadıgı sürece, imkansız diye bisey yoktur sözü dogru mu?
yanı bize imkansız gelen yok artık olmayacak dedigimiz sey olur mu?


0|0
7|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Umut hayata bakısınla alakalıdır

    1|0
    0|0
    • mesela?

    • Hepsini Göster
    • hesap ayarları var profilinize girdiginizde:) ordan sadece takıp ettiklerim mesaj gonderebilir secenegi isaretli sizde. işareti kaldırın:) of amma yordum ya.. yapamazsanız da saglık olsun.

    • Hallettim :)

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • vardır hep

    1|0
    0|0
  • İmkansız vardır tabi yoktur demem imkansız zaten

    1|0
    0|0
    • ama Allah varken ımkansız vardır demek dogru mu?

    • Hepsini Göster
    • iki aydır bekledigim sey olmadı. iki ay bana cok uzun geldi ve olmayacak heralde diye dusunuyorum. bu konuda yapacagım bişeyde yok. böyle bir caresızlık..

    • Beklediğin şey mantıklı oluru olan bişeyse neden olmasın dua et

  • Evet her zaman umut vardır...
    https://pbs.twimg.com/media/CU6hwkwWoAANw_p.jpg

    1|0
    0|0
    • bu film bana masal anlatma mi?

    • Hepsini Göster
    • filmi internette bulamadim ben 😢

    • Var internette uçya çok oldu düşeli

  • Hayatta ne istiyorsan olur. Nefes aldığın sürece, umut da vardır.
    media.giphy.com/media/VQK9cm1EY3Ga4/giphy.gif

    1|0
    0|0
    • bu cumle bile umut oldu bana:)

    • Hepsini Göster
    • peşinden git, peşine yapışma.

    • hayatımın hiçbir donemınde yapıskan olmadım.. ama artık gitmekten de yoruldum.

  • Zaman ve yaşam olduğu sürece vardır.

    1|0
    0|0
  • Umut biterse yaşam biter mutlaka vardır

    1|0
    0|0
  • Umut hep vardır ama hep azalır..

    1|0
    0|0
    • neden azalır?

    • Hepsini Göster
    • cok ilginç bişey söyleyecegim.. zaman ilaç dediniz ya hani, insan ölümü kabulleniyor ölümün oldugu yerde daha cddi ne olabilir ki demısler hani.. ölümü kabulleniyorsun fakat kabullenemedigin seyler oluyor ölüm dısında..
      sizce bunun neyle alakası var?

    • Cahilin cesareti dışında kabullenemeyeceğim hiçbir şey yok bu dünyada. Senin başka derdin yok da öyle düşünüyorsun. Hayatın sonu gibi. İyi şeyler gibi kötü şeyler de hayatın bir parçası. Öyle çok şeyapmamak lazım.

  • Imkansiz denen sey Allahin ol. demesiyle oluverir. Insirah suresinde derki "suphesiz. her zorlugun yaninda bir kolaylik vardir" . Demek ki her imkansiz. gibi gorunde bir kolaylik var.

    1|0
    0|0
  • Valla son gelmedigi sürece herxaman bir umut vardır neyin ne zaman nerden gelecegini bilemessin her zaman umutlu olmak gerekir

    1|0
    0|0
  • hayat güzel

    1|0
    0|0
  • ömür, umuttan önce bitmeli...

    1|0
    0|0
  • umut fakirin ekmeğidir..

    1|0
    0|0
  • Her zaman vardır yeterki inan

    1|0
    0|0
  • Olur neden olmasın ki

    1|0
    0|0
  • Yae Ne diyon Gece Gece :D Ne Umudu ne imkansızı :D

    0|0
    0|0
  • umut şimdi hiç görmeyen birine gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız

    0|0
    0|0
  • Umudunu kaybetmek gunahtir olmayacagini bilsende yinede umudunu kaybetme

    1|0
    0|0
    • umutluyum ama cok yoruldum be vallahi.

    • Bende ayni durumdayim

Kızlar Ne Diyor 6

  • ayette gecer Allahın rahmetınden yanlız kafirler umidi keser dıye Yusuf suresınde. olmalıdır. olmayacak dersen bu Allahın bılgısıne ortak olmak olur ve sırktır. kacmak lazım boyle laflardan.

    1|0
    0|0
    • yo ben zaten Allah var umut var dıyenlerdenım.

    • tamam ıste olur kı bılmeyen ya da gaflete dusen bırıne denk gelır o da gorup kndını duzeltır ıns. genel yazdım fıstık

  • Vardır

    1|0
    0|0
  • Umutsuzluğun son haddi ölümü umud etmektir ki bunda da bariz bir umut vardır

    1|0
    0|0
  • Olur tabiki. Umut hayatın kendisi. Umut olmadan olmaz :)

    1|0
    0|0
  • Ne olursa olsun umut her daim vardır.

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
Yükleniyor...