"Onunla tanışmaktan büyülendim." dediğiniz insanlar var mı?

"Onunla tanışmaktan büyülendim." dediğiniz insanlar var mı? Varsa eğer, bunu size söyletmeyi nasıl başardı?

Güncellemeler:
...
00

1|2
2228

En İyi Erkek Görüşü

  • Var evet Cidden beni etkisş altına aldı
    Böyle gözümü boyadı ya bilmiyorum kendimi onsuz eksik hissettiriyor herhalde aşık oldum

    3|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Büyü haramdır gunahtir o yüzden olumsuz um bu konuda

    1|0
    0|0
  • Hayır yok.

    1|0
    0|0
  • yoktur :D

    1|0
    0|0
  • takip ettiğim biri vardı. bir melek gönderdim peşine ''usulce takip et'' diye.
    melek onu görünce döndü dediki; bir melek başka bir meleği takip etmezki.. :/

    1|0
    0|0
  • Yazar Dogan Cüceloglu, harika bir insan...

    1|0
    0|0
  • Henüz yok :D

    1|0
    0|0
  • Tabi ki var; Bahçıvan Zabit dayı, çim biçme makinesini bir sürüşü var Kenan Sofuoğlu yanında hal etmiş.

    Cayırt

    1|0
    0|0
  • hayir

    1|0
    0|0
  • Sen sen sen

    1|0
    0|0
  • Yok öyle biri'leri

    1|0
    0|0
  • Yokkyy

    1|0
    0|0
  • Birinden etkilenibilir insan ama ole buyulendim filan hikayeee

    1|0
    0|0
  • Hayır yok

    1|0
    0|0
  • keşke öyle birini tanısam

    1|0
    0|0
  • Oluyo öyle insanlar

    1|0
    0|0
  • bir kaç kişi var öyle

    1|0
    0|0
  • Çekici olan kızlara sesleniyorum, lütfen o çekici bırakın artık.

    1|0
    0|0
  • Tanistigimda buyulendim elbette var

    1|0
    0|0
  • yok :D ben buyulenmeden dogal olarak asık olmaktan yanayım buyu bu bozulr falan ...:D

    1|0
    0|0
  • Yok öyle biri

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 21

  • nasıl başardı bilmiyorum ama benim hoşuma giden noktalar var. değer vermesi ve bunu bak bak ben sana değer veriyorum gör şeklinde değil de hafiften yapması mesela söylediğim şeyleri unutmaması ya da 3-5 saat önce konuştuğumuz ve kapanan konudan aklına bir şey takılması ve o konuyla ilgili ya bunu neden böyle yaptın ki demesi benimle ilgili şeyleri aklında tutması ve ona göre davranması mesela diyette olduğumu bildiği için ona göre bir şey hazırlaması ya da dışarıdayken nereden yiyebilir diye düşünüp mekan bakması ben sinirliyken bana nasıl davranacağını bilmesi en basitinden bana şarkı atmasını istediğimde ya da film önermesini, Şu an nasıl bir ruh halindesin diye sorması bile beni büyüleyen şeyler arasında.

    ancak en çok büyüleyen şey ise sürekli didişmemiz ve didişirken yaşadığımız şeyler mesela sahilde dalgalara doğru itmeye çalışması dalga çok yaklaşınca ıslanmamam için geri çekmesi, telefonumu verir misin diyerek elimi arkaya aldığımda sarılırmışcasına bir şeyler olması, spordan sonra kolları yorulduğu için kollarını boynuma atması tarzında minik fiziksel şeyler

    *lan ben aşık mı olmuşum?11!!!*

    1|0
    0|0
  • vardı. benden zeki tek adamdı. nasıl etkilenmeyeyim ya resmen dünyanın sadece %2sinde görülebilir bir şey bu

    1|0
    0|0
  • allah<333

    2|1
    0|0
  • Var öyle bir iki insan. Enerjileri auraları bunu sağlıyor bence.

    1|0
    0|0
  • Yok 😄

    1|0
    0|0
  • Hayatımı ondan önce ve ondan sonra olarak ikiye ayıran o yokken dünyanın varoluş sebebine sovdugum cehennem gibi sokuk hayatımda cenneti yaşatan bir kadına sahibim.

    1|0
    0|0
  • bir tanecik sevgilim:)

    1|0
    0|0
  • Keske bir erkek beni büyüleyebilse diyorumm

    1|0
    0|0
  • Hayır yok

    1|0
    0|0
  • hayir :/

    1|0
    0|0
  • hayır yok

    1|0
    0|0
  • Yok.

    1|0
    0|0
  • var evet.. dilbazlığı ile kendini çok iyi pazarlayan biriydi
    burdan erkeklere sesleniş kızlar konuşmaya ultra dikkat ediyor kültürlü olun özgüvenli olun konuşun mest oluyoruz

    1|0
    0|0
  • bunu her dedigimde hayal kirikligina ugryorummm

    1|0
    0|0
  • Var maalesef !..

    1|0
    0|0
  • Yokkk

    1|0
    0|0
  • Sanayi odasinin başkaninin odasi da kendisi de bas dondurmuştü

    1|0
    0|0
  • Yok 😒😒

    1|0
    0|0
  • Romantiklik yapıp sevgilim diyorum

    1|0
    0|0
  • Hayır tanışmadim.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...