Kadınlar, fiziksel olarak erkeklerden daha güçlü olsaydı, erkeklere şiddet uygularlar mıydı?

Bence gebertirlerdi dayaktan. Canları sıkıldıkça döverlerdi bizi 😂

Şaka şaka, kadınlar merhametlidir. Acıtmadan döverlerdi.

  • Hayır kadınlar şiddet uygulamaz
    33% (26)8% (3)25% (29)Oy Ver
  • Evet kadınlar da şiddet uygular
    60% (47)76% (28)65% (75)Oy Ver
  • Diğer
    7% (5)16% (6)10% (11)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

2|1
22|24

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 21

  • Bu soruyu görünce gözlerimde bir ışık parladı adeta, ben var ya tüm terliklerin altındaki desenleri ezberletirdim er kişilere. :D :D

    0|1
    0|0
  • Bir kaç kişiyi benzetirdim :))

    1|1
    0|0
  • Hemcinslerimin dayak gibi saçma salak bilek gücüne başvuracaklarını sanmıyorum yaa. Mesela günümüzde de erkekler güçlü olmasına rağmen bir kadın bir erkeği çok da güzel alt edebiliyor. Fakat eğer kafın daha güçlü olsaydı kendisine bulaşmayan erkeğe bin yıl yaşasın der, eğer o erkek kendisini çileden çıkarırsa da boyunun ölçüsünü alırdı

    0|1
    0|0
  • Hemde nasıl 😀 örnekleri mevcut

    0|1
    0|0
  • psikolojik şiddet olurdu

    0|1
    0|0
  • Yapmazlardi

    0|1
    0|0
  • kadın kıskançlık krizine girerse erkeğin şiddeti halt etmiş 😄

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle dövülmesi gereken erkekler var😊

    0|1
    0|0
  • uygulayanlar var

    0|1
    0|0
  • Hemde nasıl acımazdım mkk

    0|1
    0|0
  • Hak edene uygulardım kesinlikle =))

    0|1
    0|0
  • Hayır kadınlar şiddet uygulamaz

    0|1
    0|0
  • Vallah fiziğim yerinde olsaydı döverdim. Sırf dövebilmek için boksa gidcem😂

    0|1
    0|0
  • Gerçekten dayagi hakedenleriniz var

    0|1
    0|0
  • ben çok erkek döverdim kafa falan atarım ne biliyim :D

    0|1
    0|0
  • Kadınlar o kadar cani varlıklar değil, her erkekte öyle değil tabi.

    0|1
    0|0
  • Güçsüz olduğumuz için hayali bile cok hosuma gitti ama dovebilseydikte dovemezdik bence acırdık

    0|1
    0|0
  • Uygulamazdik duygularimiz buna izin vermezdi vicdan sahibiyiz

    0|1
    0|0
  • evet

    0|1
    0|0
  • Karakter meselesi , dünya anlayışına göre değişir. cinsiyetle alakası az , o da kadınların annelik hissi , merhametli oluşu bence

    0|0
    0|0
  • Ben ufak tefek bir kızım ama acımasızımdır açıkçası tamam kızlara bişey yapmam ama erkeklere eğer hak ediyosa yaparım sigara söndürmüşlüğümde var

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Kadınlar şiddet uygulardı da elinde havlu duştan sonra ayak havlusuna basmalısın diyerek havluyu başımıza atarlardı. Kıyamam lan ben onlara şiddetleri bile tatlı olur onların ya da bana şirret gelmedi hiç derken teyzemi hatırladım vallahi biyerlerimize jop sokardı teyzem gibiler.

    0|1
    0|0
  • Kadınlar bizim kadar geri_kafalı olmacağı kesin afersin ama şeyinde bile olmazdık yine

    0|1
    0|0
  • Daha fazla uygularlar.

    0|1
    0|0
  • Bu dünyanın altın kuralı, güçlü güçsüzü her daim ezer, büyük balık da küçük balığı yutar. Ayıptır söylemesi, ağzımıza zıçarlardı.

    0|1
    0|0
  • Bunu yapıyorum çünkü yapabiliyorum diyen insan çok
    Kadın/Erkek Fark etmez kötü insan kötüdür yapar

    0|2
    0|0
  • Abi zannetmiyorum yaa Hatun kişisine Allah merhamet vermiş kiyamazlar ;-) :-) ♥

    0|1
    0|0
  • Döverlerdi

    0|1
    0|0
  • Ebemizi giberlerdi

    0|1
    0|0
  • evet uygulardı kadınlarda
    merak ederler en azından nasıl bir duygu diye.

    0|1
    0|0
  • Öyle bir şey olsaydı neslimiz tükenmişti :D

    0|1
    0|0
  • Lisede Sevgilim dövüyodu beni zaten.

    0|1
    0|0
  • Neslimizi tüketirdi bunlar bizim, trip atması bı kere insanı hayattan soğutuyo bide üstüne dayak yemek çok kötü olur

    0|1
    0|0
  • bu halleriyle parmaklarında oynatıyorlarsa, uygulama olasılıkları yüzde yüz

    0|1
    0|0
  • Şu an o konuma gelebilselerdi canımızı okurlardı.

    0|1
    0|0
  • Kadinlar dovsun daha iyi laflari daha cok agir.

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle uygularlardı. En büyük kanıtıda çocuklarını döven kadınlar...

    0|1
    0|0
  • şuanda bile ağzımıza sçıyorlar
    o ihtimali düşünemiyorum bile

    0|1
    0|0
  • Kadınlar duygusal canlılar çok dayak yerdik öyle böyle değil

    0|1
    0|0
  • Şüphen olmasın..

    0|1
    0|0
  • Vahşilikleri yetiyor bir bakmışsın dudağın ısırılmış kolların yanakların tırnak izi hemde ortada problem yokken :D

    0|0
    0|0
  • Evet kadınlar da şiddet uygular

    0|1
    0|0
  • bunu güçle alakası yok ki bence

    0|1
    0|0
  • Evet kadınlar da şiddet uygular

    0|1
    0|0
Yükleniyor...