Tıpta okuyan birinin kpss ile memur olarak atanması?

şimdi şöyleki bu sene ygsye giricem ve puanlarımın iyi olduğunu düşünüyorum tıp ya da diş kazanırım galiba ailem kpssye de girmemi memur olarak çalışmamı istiyor ama ben dersler yogun olacağı için istemiyorum sizce ikisi bir arada olabilir mi?


0|0
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • tıp için çok zor dediğin

    0|0
    0|0
    • ya bencede hem sabah gidemem gidersem nöbetle çalışan bişey olucakmıs hafta sonlarımı ya da boş vakitlerimi öyle harcamak istiyorum maddi durumumuzda kötü değil

    • Hepsini Göster
    • nasıl ikna edebilirim ki sence ailemi

    • zekanla ikna kabiliyetinle

Kızlar Ne Diyor 1

  • Laboratuvar, anatomi, mesleksel derslerinizde devam zorunluluğu olacak. İlerde stajlar baslayacak ve komite öncesi de en az iki hafta dersleri kasmanız gerekecek. Yani işe gitmek icin hicbir türlü bos vakit bulamazsınız ki.

    0|0
    0|0
    • ya bende öyle düşünüyorum çok mantık dışı arkadaşlarımdan biliyorum biraz hiç boş vakitleri olmuyo sınavları falan ve yani üniversite tadını çıkarmak istiyorum sende tıptasın galiba

    • Hepsini Göster
    • tamam teşekkür ederim çok iyisin:)

    • Rica ederimm :)

Yükleniyor...