Erkekler nihal candan gibi kizlarimi seviyo?

Survivordaki tum erkekler onun seyinde geziyo neden ben sinir oliyom o kiza 😁😁guzel desen guzel degil neden onun pesindeler 😄valla elime verseler biguzel doverim o yayik ayranini 😄😄😄😂😂


0|1
8|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • İzlemiyorum, tanımıyorum.

    2|1
    0|0
  • o kız çok fesat be ayrıca çok şımarık güzel de değil?

    0|0
    0|0
  • Uyuz oluyorum bende ,

    Erkkler samimi., dogal kizlari sever, o. yapmacik

    0|1
    0|0
  • O kim

    0|0
    0|0
  • Sörvayvır izlemedim makyajla güzel kız. Ama karakter olarak çok itici geliyor. Yanlışlıkla sevgili olsam 2. gün terk ederim

    0|0
    0|0
  • Ismini az once ogrendim ve nette arastirdim 😊 acunun porgramlarini izlemiyorum da. O kizda tam bir kasar havasi var hem ada ortami yokluk adama neler yaptiriyor. Senin dovmene gerek yok ki kimbilir kac kisi calkaladi oni 😊😊

    0|0
    0|0
  • kız sevimli şimdi yani.

    bir de gıcıklık sempatikliği var.
    Ama seçimim değül

    0|0
    0|0
  • O kim la

    0|0
    0|0
  • Tanımıyorum o kızı

    0|0
    0|0
  • ben de sinir oluyorum ya yaş odunla dövesi geliyo adamın

    0|0
    0|0
  • Abi cok salak bir kız ya ben zeki kız severim Nihal'e bir şey izah etsen anlamaz a q 😂

    0|0
    0|0
  • İzlemiyoruumm

    0|0
    0|0
  • en nefret ettiğim kız tipi tipitopo mal kızlardan biri oda

    0|0
    0|0
  • Survivor'da guzel kiz mi vardi? Gormedim ben oyle birsey

    0|0
    0|0
  • Ulan neyini sevelim onun

    0|0
    0|0
  • Fiziği cok fena bayadir takip ediyorum ama survivorda izledim pek.

    0|0
    0|0
  • O kim bilmiyorum da. Ben vamp takılan büyük göğüslü sadist dominant yapılı kadın tercihim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Survior izlemediğim için nihal'i de tanımıyorum.

    0|1
    0|0
  • Garip ve saçma bir kız

    0|0
    0|0
  • Osmanlıdan daha kotu çöktü sahip çıkıyolar 😂

    0|0
    0|0
  • Güzel tabii kıskanmayalımm

    0|0
    0|0
  • çünkü çok şımarık ve dengesiz

    0|0
    0|0
  • o kimmiş hıh :)

    0|0
    0|0
  • Evet aynen hepsinin basina gelse de bir boynuzlansalar

    0|0
    0|0
  • ağlayıp duruyo ezikiye :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...