Kendini çok cirkin hisseden var mı?

Kendini gercekten çok çirkin hisseden var mı? Baskalari da hissettiriyor mu? Ne düşünüyorsunuz?


0|0
727

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Mesela ortaya "yaaa ben cok çirkinim. s. s." şeklinde bir laf atılır. Karşıdaki de "olur mu canım, çok güzelsin" demez, "olsun sana denk birileri de vardır elbet" denilir. Özgüven eksilir. Çok güzelsin dese, bunu üzmemek için dese bile bir narsistlik oluşuyor. Genelde estetik olarak güzel olmayan insanların kendilerini çok beğenmelerinin nedeni, sürekli onlar üzülmesin diye söylenen altı boş iltifatlardır diye düşünüyorum. Yani bana kalırsa %70 çevreyle alakalı bir durum.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Bazen.

    0|0
    0|0
  • Ben hissediyorum evet başkaları hissettiriyor kendimce bayağı yakışıklıyım hesaba başkaları girince çirkin kalıyorum :D

    0|0
    0|0
  • Ben.

    0|0
    0|0
  • Yok.

    0|0
    0|0
  • sen kalbini güzel tutmaya çalış. yüz güzelliği gün geçtikçe azalırken. kalp güzelliği gün geçtikçe artar güzel insan.

    0|0
    0|0
  • Bazen hissettiğim oluyor.

    0|0
    0|0
  • ben öyle düşünüyorum ama herkes hoş olduğumu söylüyor.

    0|0
    0|0
  • Başkaları hep farklı şeyler söylüyor ama ben onlara katılmıyorum ^^ Kendimi hiç beğenmem ^^

    0|0
    0|0
  • Evet var

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Asiri degilde yinede kelden dilayi cirkinim

    0|0
    0|0
  • hiç yaşamadım o duyguyu

    0|0
    0|0
  • Bazen hissediyorum :)

    0|0
    0|0
  • Hissetmiyorum çok şükür

    0|0
    0|0
  • Komplek vol.2

    0|0
    0|0
  • hissetmiyom panpa zaten cirkinim

    0|0
    0|0
  • Evet çirkinim ben :D

    0|0
    0|0
  • Allahin yaratdigi her sey guzeldir

    0|0
    0|0
  • Yok çirkin hissetmiyorum, huy olarak kendime kızdıgım huylarım var

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 6

  • Hic hissetmedim diyende olmadi

    0|0
    0|0
  • Ben :)

    0|0
    0|0
  • Hissediyorum

    0|0
    0|0
  • Aynaya bile bakamiyorum😥

    1|0
    0|0
  • Allaha Şükür kendi çapımda guzellııgm var herseye şükür

    0|0
    0|0
  • yav bütün güzelleri öldürelim bitsin bu iş artık

    1|0
    0|0
Yükleniyor...