Sonumuz böyle mi olacak? Detayda.. Ne dersiniz?

Sonumuz böyle mi olacak? Detayda.. Ne dersiniz?


2|6
832

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • evet aynen öyle olacak.. Elektrikler kesilince aile fertleri hep birlikte oturup sohbet eder salonda hani.
    Ve ışıklar tekrar geldiğinde herkes dağılır birden.
    Bazen insanları bir arada tutan şey göbek bağları değil, karanlık olur ne garip…

    1|1
    0|0
  • Aşkların sevgilerin sanal yaşandığı devirde, evlatlar çocuklar da sanal olur sanıyorum Allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin.
    dedikoducum.files.wordpress.com/.../dsc05731.jpg

    1|0
    0|0
  • kesinlikle

    2|0
    0|0
  • Şafak fazlası

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle katılıyorum buna

    1|0
    0|0
  • Tüplü tv mi kaldı ya: D

    1|0
    0|0
  • Aynen oyle

    1|0
    0|0
  • Yesinler o pastayıda göreyim hadi. :D

    1|0
    0|0
  • sanırım durum onu gösteriyor

    1|0
    0|0
  • umarım olmaz

    1|0
    0|0
  • Öyle monitör mu kaldı yaa 😂😂

    1|0
    0|0
  • evet malesef Dijitalles me böyle bir şey

    1|0
    0|0
  • zaten şimdiden böyle olmaya başlamadı mı :L

    1|0
    0|0
  • Böyle giderse o koltukta oturan kedi de o monitörlerden birinde olur...

    1|0
    0|0
  • Maalesef şuanda bile kısmen bunları yaşıyoruz.

    1|0
    0|0
  • Boyle kalirim dul dul otururarak.

    1|0
    0|0
  • Böyle olmaz bir kere o zamana bu bilgisayarlar olmaz apple kesin değişik bişi üretir zati şu sıra sanal gerçeklik gözlüğü baya ilerletildi bence hologram şeklinde otururuk masada 😅

    1|0
    0|0
  • Olabilir

    1|0
    0|0
  • Mantıklı ak

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sanirim. Sosyal medya hep insanlari yalnizlastiriyor.

    2|0
    0|0
  • Böyle de olsa arayanımız, soranımız olur inşallah..

    2|0
    0|0
  • böyle zaten..

    2|1
    0|0
  • Aynen böyle olacak bence

    1|0
    0|0
  • BEnce de yani

    1|0
    0|0
  • Muhtemelen

    1|0
    0|0
  • Evett,, """" korkuyorumm

    1|0
    0|0
Yükleniyor...