Arkadaşlar yakışıklı olan bir çocuk var diyelim kıskanıp alttan alttan tipsizsin gerçekten denir mi?

Arkadaşlar yakışıklı olan bir çocuk var diyelim kıskanıp alttan alttan tipsizsin gerçekten denir mi? mesela ben kompleks yapıyorum ve arkadaşıma diyorum iste ben tipsizim falan o da söyle diyor herşey tip degil her malın bir alıcısı vardır diye ben de dedim ben napıcam bu tiple dedigimde ben o zaman öleyim diyor bu dialog sizce neye çıkar gelipte olum sen yakışıklısın neden denmiyor direk göt kaldırmamak için mi gerçekten çirkin oldugum için mi?


0|0
5|1

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • O senin mallığın kral çekememezlik yapma arkadaşınsa madem yakışıklı olduğunu söyle

    0|1
    0|0
    • yok kanka aradaşlarım bana diyor mesela olum salak mısın sen çok yakışıklısın demiyorlar konusuyorlar uzunca sanki çirkinmişim gibi hayat böyle her malın bir alıcısı vardır diye uzatiyorlar mesela ben mi farklı mıyım bilmiyorum ben insanlara direk yakışıklısın olum derim kem küm etmem

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben derim ama kibirinden dolayi

    0|1
    0|0
  • Yakışıklı değilsin demekki

    0|0
    0|0
  • Kıskanıyordur

    0|0
    0|0
  • Olabilir yani

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...