Ya para var huzur var sözünü kim söylemiş?

Kim söylemiş bu sözü yalan lan valla para var huzur yok keşke olmasaydı paramızda huzurumuz olaydı


0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • Parasiz olup huzursuz olmaktansa paran olup huzursuz olmak daha iyi. Itirazi olan varsa camdan atlasin kurtulalim

    0|0
    0|0
    • Hem parasız hem huzursuz nasıl oluyorsun ona ev almadın diye akraban mı küsüyor işe almadın diye dostun mu küsüyor

    • Alamadin diye kendin uzulursun ister istemez

    • Ya arkadaşım yok öyle bişey düşünün ki pazar günü dahil çalışıyorsunuz paranız var diye yan gelip yatan amcanıza ev alır mısınız

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kimde ne yoksa o ona güzel gelir

    0|1
    0|0
  • Parasizda huzura kavusulmuyor. En iyisi paran olsun huzurun olmasın öyle ya da böyle huzursuz olacağız zaten.

    0|0
    0|0
    • azıcık aşım kaygısız başım olaydı keşke

Erkekler Ne Diyor 1

  • parayı kullanmayı bilmiyosun kardeşim sen

    0|0
    0|0
    • Hadi ya nerden vardın bu kanıya

    • para herseyin başı para saglıgın mutlulugun huzurun şu dünyada paran yoksa hiçsin bana göre

    • Yanlışsın

Yükleniyor...