Siz olsaniz ne cevap verirdiniz?

o : cok bos konusuyosun. hep bos laflar.
sen: benim bari sadece laflarim bos. sen kendin bos bir insansin.
o: belki de sadece bos insanlara karsi bosumdur:)
sen: ?

siz olsaniz ne derdiniz veya ne yazardiniz?

Güncellemeler:
günceeeeeeel

0|0
10|6

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • engellerim ben böyle gerzeklerle ugrasamam

    1|0
    0|0
    • laf yarisindayiz ama cevap vermeliyim.

    • Hepsini Göster
    • dde ugrasma bence hala laf vuruyorsa
      abi anlamıyor musun de? Tamam boşsun biliyorum ancak daha kaç defa söylemeliyim ki filtreden geçsin falan de

    • :D:D

Erkekler Ne Diyor 5

  • 1-2 kadının cevabı hariç diğerlerini at çöpe gitsin. Çocuk lafı saplamış gitmiş. Bundan sonra cevap vermen kendini küçük düşürür. "Boş insansın" muhabbetine girerek zaten çıtayı düşürmüşsün.

    "Boş konuştuğumu düşünüyorsan, bundan sonra konuşmayız. Keyfin bilir" deyip çekilecektin.

    0|0
    0|0
  • sg mk derdm

    0|0
    0|0
  • Hayat boş eğlen Coş :)

    0|0
    0|0
  • Bu kadar tartismaya luzum duymam, engellerim

    0|0
    0|0
    • yok laf yarisindayiz Şu an :) en son laf kimde olacak gibisine :D

    • Midemi bosaltasim geliyor kes artik-
      Derim 😈

  • Lafi iyi sokmuş yanliz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • hadi bana biraz laf sok de asdgj
    cildiriyolar bunu duyunca.
    sen ciddiye almiyorsun da o ciddiye aliyormus gibi davran.

    0|0
    0|0
    • zaten ben ona en basinda benimle laf yarisina girmemeni tavsiye ederim demistim:) bu yüzden Şu an böyle laf sokma cabasinda:D

    • işte sen de ciddiye almissin ama asdf

  • Belki ben de oyleyimdir?

    0|0
    0|0
  • Ben senin boşluğunun bir sonu olduğundan şüpheliyim bence sonsuz bir boşluksun sen. yani sen birine boş olamazsın sen kendin bir hiçken.

    0|0
    0|0
  • psikopat_hatun diyorki iyi güzel kendine karşıda boş kalabiliyor musun? senden daha boşu yok da çünkü :D

    0|0
    0|0
    • bu süpermissss

    • Hepsini Göster
    • psikopat_hatun diyorki : seviyorum bn :D

    • farkettimmmmm :D

  • Kendinin farkinda değilsin. Yazik derdim

    0|0
    0|0
  • Bana birini hatırlattın o da böyle egosit takılır

    0|0
    0|0
  • ben boş değilim sen beni gördüğünü algılayacak bir zihne sahip değilsin derdim

    0|0
    0|0
  • "Madem boş insan olarak görüyorsun ne diye hala benimle konuşup vaktini boşa harcıyorsun? Boş insan olsaydım bana laf sokmaya çalışmakla vaktini harcamazdın." de. :D

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...