Biri size bişey sorcam ama doğruyu söyle dediğinde tedirgin oluyo musunuz?

Ben biraz önce anneme dedim öyle tedirgin oldu ki gülmekten soramadım 😀


0|1
15|34

En İyi Erkek Görüşü

  • suç işlemiş hissi geliyor l*n sanki kimsenin haberi yokken bişi yapmışımda karşımdaki biliyormuş gibi hissediyorum.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç sevmem o sözü hele birde yemin et diyolarsa diyeceğim varsada demem çok hain bir soru ve bu sorular beni çok sıkıntıya sokmuştur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • Hayır sakladığım bir şey yok bu yüzden olmam 😅

    1|0
    0|0
  • Bişey sorabilir miyim dediginde psikolojik baski altina giriyomus insanlar. yani ister istemez baski altina giriyoruz😊

    0|0
    0|0
  • Tedirgin olmama gerek yok, her zaman doğruyu söylerim :)

    0|0
    0|0
  • doğruyu söylyorum

    0|0
    0|0
  • hayır olmuyorum

    0|0
    0|0
  • babam okula gittin mi dediğinde tedirgin olurdum

    0|0
    0|0
  • Kartaliçe gittik gümbürtüye :(

    0|0
    0|0
  • Fazlasıyla

    0|0
    0|0
  • Sorunu okurken bile tedirgin oldum :D

    0|0
    0|0
  • Olurum tabi

    0|0
    0|0
  • Evet oluyorum 😄

    0|0
    0|0
  • olmuyorumm

    0|0
    0|0
  • yok o öyle demese de doğruyu söylicez zaten :P

    0|0
    0|0
  • ulaaan ben ne zaman yalan konuştum ki şimdi doğruyu söyle bana diyorsun deyip bir güzel tersliyorum daha da bana bişey soramıyor o saatten sonra 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Yok hoşuma gidiyor 😀

    0|0
    0|0
  • bir pok yemişim de sorguluyor gibi hissedilirim

    0|0
    0|0
  • evet oluyorum

    0|0
    0|0
  • Tedirgin Olmamı gerektirecek bir şey olmadığı içün yok

    0|0
    0|0
  • Ne yalanımı gördün gavat* deyip karşı atağa geçerim.

    Cayırt

    0|0
    0|0
  • Aklımdan bütün yaptığım piçlikler geçiyor sonra kendime geliyorum ahahahaha

    0|0
    0|0
  • Neden tedirgin oluyomuyuz

    0|0
    0|0
  • yooo ama cogu oluur

    0|0
    0|0
  • evet her insan tedirgin olur cunku acaba ne diyedek ve nasil bir cevap verecem ona hazirlaniyor insan

    0|0
    0|0
  • Hmm evet aynen birden öyle deyince "aa acaba bişeymi yaptım ya mahallede kızla dolaşırkenmi beni "gördü gibilerden insan öyle oluyo yani 😊😊😊

    0|0
    0|0
  • kişinin hayatında önemli yere sahip biri ise gerilebilir:)

    0|0
    0|0
  • Bana demezler onu :D

    0|0
    0|0
  • Olmam.

    0|0
    0|0
  • az bişi :D

    0|0
    0|0
  • Soruyu duymadan tamam demem ☺☺ söylememem gereken şeyleri söyletme ihtimalleri var.

    0|0
    0|0
  • :D :D Demek ki gizlediği öğrenmenden korktuğu bir şeyler var :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 14

  • Hayır olmuyorum yalan soylemeyi sevmiyorm cunku 😁

    0|0
    0|0
  • Hahahaha :D evet noluyo lannn hissi beliriyo hemen

    0|0
    0|0
  • Hahaha. Bence herkes oluyordur. Hatta en durust insan bile olur :D evet ben olurum

    0|0
    0|0
  • Olmuyorum..
    Genelde söylenmese bile doğruyu söylerim zaten :)

    0|0
    0|0
  • Aynen oluyor bende 😄

    0|0
    0|0
  • Yalancıymış gibi oluyorum ya :C

    0|0
    0|0
  • bazen :D

    0|0
    0|0
  • Sonra istemeden gülersin de karşındaki de yanlış anlarda aranız bozulur
    onu mu diyon asd

    0|0
    0|0
  • yok.

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • aahaha banada oluyo ya stresli durum

    0|0
    0|0
  • Evet bazen :d

    0|0
    0|0
  • kim olmaz ki ya :D

    0|0
    0|0
  • Aynen bişey yapmış olmasam bile düşünüyorum naptım yine acaba falan diye hahshdhf

    0|0
    0|0
    • yine ne yaptım diye düşünüyon öylemi seni seni

    • Napiyim amaa

    • Cidden tedirgin oluyom bişey yaptım sanıyom djjdjf

Yükleniyor...