Annemle hic oyle olmuycak?

Ne desem batiyo resmen kadına sunu şöyle yapma diyorum mesela hemen sesini yükseltiyo napiyorum hani diye aciklamaya calisiyorum anlamak istemiyo dedigim seyi anlamak istemiyo üste cikmaya calisiyo ya insan biraz kabullenir bir dinler ben ne desem batiyo ben annemle arkadas gibi olmak istiyorum ama hic biseyi kabullenici degil anlamak istemiyo hep kendi hakli hic bir zaman oyle olamiycaz galiba öneri var mı? Otur konus demeyin sakin bir sekilde aciklamaya çalışıyorum sesini yukselterek konusuyo kabullenmiyo


0|0
65

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...