Benim niye kız çevrem veya sevgilim yok?

Arkadaşlar yakuşuklu birisiyim yoldan gecen kızlar vs hep bakar. Arkadaşlarda tiplisin falan der ancak sevgilim ve kız çevrem yok bunun sebebi nedir sizce? kücümsemek gibi olmasın ama bunlar gercekler şişman ve orta tipli bir arkadaş bile sürekli sevgili değiştirirken benim sevgiliyi geçtim bir tane bile kız arkadaşım yok. Açıktan geçtim okul ortamı yok ondan mıdır ve biraz çekingenim ondan mıdır yorumlarınızı bekliyorum.


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • At gibi sevmek?
    youtubeden araştır

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • 1) Kardesim peki hic dogdugundan beridir dusundugunde sevdigin oldu mu veya en fazla hoslantimi oldu hep?
    2) Bir kiz icin bir seferlikte olsa gozlerin doldu mu?
    3) Bir kiza karsi en uzun ne kadar surdu duygu olarak ( duygunun basladigiyla bittigi sure arasi)

    Kardesim bunlari niye soruyorum cekingenliginin nedeni belliki tipinden degilde yasanmamisliklardan kaynakli kilitlenmedir. Ben psikologa gittigimde banada bunu dedi. Bu yuzden bunlari en dogru sekilde dusunup bana soyle bende aciklamasini neyden kaynaklandigini ona gore soyleyim cozumunu. Birde cevabinin banada faydasi olcak hepsini cevaplayip bir kez Allaha inancim uzerine dogru soyluyorum yemin ederim dermisin? Sonucta ayniyiz belki cozum bulama yardimin olur bende sana verdigin cevaplara gore neyden kaynaklandigini tespit edip psikologun soylediklerine gore yardim ederim kardesim

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim yardımın için kardeşim cevaplar şunlar:
      1-Biri oldu orta okulda çıktık kızla lise döneminde ayrıldık benden sonra çok kişiyle ayrıldı bugün yatarken bile onu düşünür yatarım.
      2-2 Kız için oldu başta söylediğim orta okulda ki kız için birde saçma olucak ama :) imkansız birşey diyelim dünyalar güzeli bir kıza tutulmuştum televizyonda görüp ama öyle tanınmış değiş şehre falanda gelmişti ona ulaşamayınca hayaller kurup gözlerim dolardı.
      3-Şuan orta okulda ki o kız gelse bende giderim yani hala bitmiş birşey yok lise zamanlarında özledim seni demişti ama benim çekingenliğimden buluşamamıştım.

      İnancım üzerine yemin ederim kardeşim.

    • Anladim kardesim sagolasin seninki yasanmamis duygulardan kaynakli cekingenlik degil ozaman normal bir cekingenlik benimkinden farkli sagol cevaplarin icin

    • Seninkinin olayı ne?

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 3

  • TAKAN bir INSANSINDIR

    0|0
    0|0
    • en ufak şeyi kafaya takarım kardeş ondan mı diyosun yani takmamak mı lazım

  • moruk insanlara merhaba de en basic

    0|0
    0|0
  • Kardesim öncelikle üniversite mi okuyorsun lise mi?

    0|0
    0|0
    • Açık lise

    • Hepsini Göster
    • Anlıyorum peki bugüne kadar hiç sevgilim olmadı dedin diymi yanlış hatirlamiyorsam sen?

    • Yok sevgilim oldu 2-3 kere ama 8. sınıf lise 1 zamanlarında oldu

Yükleniyor...