Ben senın ıyılıgını dusunuyorum cümlesi ne kadar guvenılır sızce?

en yakın arkadaşlarınızdan bırı sizin hayatınıza sızden habersız mudahele etmeye kalksa aileler falan soz konusu olsa ve sonrasında da nıye yaptıgını sordugunuzda boyle bı cevap alsanız ne dusunurdunuz yalnız bu arkadasınız bencilliğiyle un salmıs bırısı yani babacım hakımler bıle elındekı lisanla insanların hakkında karar verıyo sana noluyo benım tepkım boyle sız olsanız nası bı tepkı verırdınız.


0|0
1|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • iyiyse iyi kötüyse kötü bu benim hayatım ben karar veririm derim sonra zaten küsüp oturuyorlar :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...