Bunlar nasıl üniversitede okuyan insanlar yaa?

unv 2 . sınıfım sınfımızda yasca buyuk ınsanlar var
ben karsı gelmıyorum okumanın yası yoktur
ama her seyle dalga gecmek nıye?
bır kadın var 30 küsür yasında bana takmıs yaa cok muhabbetım yok zaten hatta hıc yok ben hep tebessum edıyorum görunce kımsyle kötu olmamak ıcın ama sorunlu yaa
ben cekınır oldum derslerde artık hoca bıse soruyor mesela cevap verıyorum yanlıs cıkıyor gulmeye baslıyor duzeltıyor sesslı seslı bende yapıyor bıde bunu
bıdegörsenız ağa sankı herkes konusmak zorunda öyle bı ımaj vermıs herkese


0|0
8|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir kere adam akıllı bozarsın, sonra da muhatap olmazsın o zatla... Bir daha da yapamaz öyle bir şey!

    0|0
    0|0
    • bende gulerek anladık yaptığımız hatayı dedimm ne dıyım sımdı ben kavga etsem herkes te sevmese bıle sevıyor kımse arasını bozmak ıstemıyor ağa ya

    • Hepsini Göster
    • aynende bısey dıyemez oldum derslerde

    • İt ürür kervan yürür! Sen değil o utansın bence. Derste dilediğin gibi konuş ve derse katıl, kime ne.

En İyi Kız Görüşü

  • bosver yuz verme bozuldugu farkedıyordur ustune gidiyordur gul gec salaga

    0|0
    0|0
    • güldğm bende ıstee

    • komplekslı ınsan tıpı kaale alıp yuzunua smıcaksın. oyle pesettırıceksın.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Öyle durumlarda hazır cevap olacaksın. Mesela soru sana değil bana soruldu derdini anlamadım felan de.

    0|0
    0|0
  • Aklınca egosunu tatmin ediyor.. bozduğun zamanda badem gözlü olurlar..

    0|0
    0|0
  • o cazgırı bana yönlendir ben onun kulağını çekerim

    0|0
    0|0
  • Sakin ol... heyecan yapma.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Laf sok sende ona dersanede benimde başıma geldi

    0|0
    0|0
  • öyle tipler her üniversitede var birde hocalar bunları takdir ediyor. kendilerini bir şey sanıyorlar yaşları büyük olduğu için hocalarla da çok çabuk samimiyet geliştiriyorlar. derslere gelmeden hepsini AA ile geçen gördüm. birde yaşı küçük olanlar ile dalga geçip hocaya kötülüyorlar. o yaşta olup ta üniversiteye gelenlerden o kadar iğreniyorum ki bilemezsiniz. her türlü pislik var.

    0|0
    0|0
  • öyle tiplere sesini yükselt bir bok yapamaz. Seni geriyomu abla de

    0|0
    0|0
  • Aynn kardesim

    0|0
    0|0
  • Sen yüz verme belliki yasinin insani degil. "Yasina göre davran" de.

    0|0
    0|0
    • çyle satasırsam cogu sınıff konusmaz benle kadın etkısı altına almıs mılleti
      bı arkadasıma dedım bu manyak mı ne habıre bozuyor dedım o öyle bosver dedi

    • Hepsini Göster
    • yaaa baskası dese derım amaaa mıllet yalaka olmus bılirsin
      tum sınıfı b ana dusman eder salak

    • Okumuş insansın yapma gözünü seveyim.

  • kaltak dıyoz canım bız onlara takma sallla

    0|0
    0|0
  • boşver kanka

    0|0
    0|0
Yükleniyor...