Savcılığa şikayet hakkında?

merhaba arkadaşlar size bir şey danışmak istiyorum ben 25 yaşında reşit biriyim uzun süredir beni rahatsız eden birisi var saçma sapan tehditlerde bulunuyor elinde bir şeyler olduğunu söylüyor ben bu kişiyi savcılığa şikayet etsem ailem ve çevrem öğrenmeden bu işi halledebilir miyim olayın ve bilgilerin gizli kalmasını isteyebilir miyim? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

  • selam. peki size nasıl rahatsızlık veriyor, telefonlamı fiziksel mi, tehdit mi, cinsel bir tehditmi, bunu şu şekilde çözersiniz, o tehdit söz ile ise , şahit gerek, telefon ile yapıyorsa sesli ise ses kayıdı yapacaksınız ve mesaj ise mesaj ları silmeyeceksin , evet zaten bilgiler gizli kalacak

    0|0
    0|0
    • telefondan mesajla faceten falanda ama ben mesajları siliyorum savcılığa gittiğinde olay savcılık bunların dökümünü isteyebilir diye biliyorum ama benim çekincem olayın gizli kalmayıp ailemin öğrenmesi

    • Hepsini Göster

En İyi Kız Görüşü

  • eve celp gelir öğrenirler

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Evet böyle bir hakkın var

    #Türkerkeğii

    0|0
    0|0
    • var ama gerçekten öyle olur mu?

  • Bana o kişiyi ver ben hallederim.

    0|0
    0|0
  • Öğrenmemesi için hep gizlemen gerek ama postayla bişi gelirse sıkıntı

    0|0
    0|0
  • Reşitsen bildirimler sana yapılır ancak ev adresini vereceksin ailen öğrenir. Bence ailene anlat eninde sonunda duyarlar

    0|0
    0|0
  • Ailene söylemezler. Yaşın kurtarıyor. ama mahkeme için gidip geleceksin. eve tebligat gelirse öğrenirler. Farklı adres ver.

    0|0
    0|0
    • iş adresini veririm o dert olmaz da gizli kalıp kalmayacağı benim şüphem

    • Kalmaz ama mahkeme şahit olarak onları dinlemek isterse ne olacak.

    • haberleri yok ki neye nasıl şahitlik edecekler

  • Şikayet et mahkemeden gizlilik kararı almasını iste ama yinede ailenin haberi olabilir yani

    0|0
    0|0
  • farklı bir adreste ıkamet et ve belgelerin oraya gelmesini sağla gizli kalmasını talep etme ki kalmıyor.

    ancak bu şekilde halledebilirsin.
    bulunduğum şehirde olsaydın yardımcı olurdum.

    0|0
    0|0
    • iş adresini veririm o dert değil ama benim şüphem gizli kalıp kalmaması olayın

    • Hepsini Göster
    • kocaeli

    • yanı anlatmak ıstersen ne konuda nasıl rahatsız edıldığını özelıme yazabılırsın sıkılmadan dınlerim teselli olur belkı ama tam olarak çözüm ya da yardım bulmak konusunda alternatıfler uretebılırız.
      şehir olarak uzağız ama ınsanlık olarak yakınız.

  • 25 yaşında senin dışında kimseye bilgi vermezler heralde :)

    0|0
    0|0
  • Şikayet ettikten sonra kovuşturmaya yer görülürse iddianame tanzim edilir. Sana mahkeme tebligat gönderecek bu tebligatı evinin adresine yolluyorlar. Yani haberleri olur

    0|0
    0|0
  • Gizli kalda bile tehdit eden kişi bunu duymasını istemediğin yerlere iletebilir. Varsa tabii
    Savcılık buna bişey yapamaz

    0|0
    0|0
  • Olay gizli kalnaz iste

    0|0
    0|0
  • evet kesinlikle ailenden gizli halledebilirsin.

    0|0
    0|0
  • ailenin haberi muhakkak olur.

    0|0
    0|0
  • Takibi konuş savcılık hal eder

    0|0
    0|0
  • Neymis o elindeki seyler

    0|0
    0|0
  • İstiyebilirsin ve kesinlikle gizli kalır zaten büyük ihtimal o saatten sonrada bişey yapamaz

    0|0
    0|0
    • kesinlikle gizli kalacağına emin misiniz? bişey yapamaz diyorsun ama elinde olduğunu söylediği şeyleri bir yerlerde paylaşamaz mı kızıp?

    • Hepsini Göster
    • ona iş yeri adresini veririm o dert olmaz çok fazla evraklar buraya gelir

    • Ozaman problem yok , onada bir iki kelam benden söyle harbi gevşek bir lavukmuş etek giyip annesiyle günlere gitsin bu saatten sonra

Kızlar Ne Diyor 5

  • İstediğiniz gibi olur

    0|0
    0|0
  • savcılık şikayetini ciddi bulabilmesi için, elle tutulur suç sayılabilecek delillere bakar.. ve deliller olduğuna kanaat getirirse savcı dava açabilir.. ama gizli kalması mümkün değil

    0|0
    0|0
  • Evet edersin

    0|0
    0|0
  • 25 yaşındasin gizlice şikayet edebilirsin ama evine postaya mektup gider adres değiştir

    0|0
    0|0
  • Özel avukat tutarsan bilgilerin saklanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...