"Artis naber, artissin ama yüz yok?" Bana ne dedi şimdi bu ki?

Yav okulda çıktı veren abla bana "artis naber" dedi iyiyim abla dedim. "artissin ama yüz yok" dedi sevdi mi dövdü mü belli değil :D tipsiz dese daha iyidi kısa kesmiş olurdu ne amaçla böyle bir şey dedi çözemedim?


0|0
4|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Sana gereksiz egoistlik kibirlik yapıyorsun, demiş.

    0|1
    0|0
    • Bir şey de yapmadım ki, sadece o fotokopi çekerken ben dışarda oturdum arkadaşlar felan aldılar ben içeri girdim sonra böyle dedi :D

    • Ona öyle gelmiş bana da diyorlar bazen o yüzden nickim öyle. :/

Kızlar Ne Diyor 3

  • Tip yok demek istemiş :/ :D

    0|1
    0|0
  • kırık kafadan bence

    0|1
    0|0
  • Dengesiz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ahaha iyi laf cakmis kanka

    0|1
    0|0
  • Sormak lazim

    0|1
    0|0
  • Sana yüzsüzsün diyor

    0|1
    0|0
  • Yani tikisin ama Tipsizsin demis bir nevi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...