Kizima hangi ismi veriyim?

Fethiyemi Defnemi? Fethiye Kocamin Eski sevgilisinin adi 😅 bide kocam neden Kaanima pic diyo karnima gelince oys prensesim guzel kizim diyo oglumda bebek ona pic diyo 😟😟😟


0|0
12|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Fethiye ne la mugla fethiye mi

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Makbülanım diyorum bu aralar herkese...

    0|0
    0|0
  • fethiye ilçe değilmiydi yaa?
    çoluğunuzu çocuğunuzu alet etmeyin böyle şeylere

    0|0
    0|0
  • Nasil insanlarsiniz siz be

    0|0
    0|0
  • Çünkü sevgisini öyle gösteriyor olabilir bence. Benimde annemle babam bana sürekli güzel kardeşim der mesela ama alışkın olduğum için sevgi sözcüğü olarak algılıyorum artık direk :D Bide bence Defne ismi gerçekten harika bir isim bide Nilsu ismini tavsiye ederim bir araştırın isterseniz tabi sadece tavsiye :)

    0|0
    0|0
  • dolunay koy senin kaanın babası kocan değilmi ayrıca kocanın eski sevgilisinin ismini koymak ta çok saçma

    0|0
    0|0
  • Vay amisina

    0|0
    0|0
  • Valla burda bunu paylaştığına göre saçmalıktan başka bişey yapmadığın belli bide gizli giriyorsan hiç inandırcı değil

    0|0
    0|0
  • Sabrinnisa

    0|0
    0|0
  • Bilge guzel

    0|0
    0|0
  • Masal ismini verirmisin😢😢 lütfen

    0|0
    0|0
  • gözde <3

    0|0
    0|0
  • berrin

    0|0
    0|0
  • bu neyin kafası

    0|0
    0|0
  • Oglan pic mi peki

    0|0
    0|0
  • Kocana göt de selamımızı söyle :D damla ya da yağmur koyun bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Sen kafayı mı yedin kız eski sevgilisinin adı falan uzak dur uzak sen en iyisi Defne koy ya da baska bişey de olabilir eski sevgilisinin ismini koyma ihtimalini bile düşünemiyorum :)) oğlunu sevdiği için öyle diyordur kız çocuklar her zaman baskadır

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilisinin adini Niye veriyosun? defne leyla turkan elif de koya bilirsin

    1|1
    0|0
  • defne :D

    0|0
    0|0
  • trol olduğunuzu umut ederek görmemezlikten geliyorum :/

    1|0
    0|0
  • kız aklıma kötü kötü şeyler geliyo beni söyletmeyin...

    0|0
    0|0
  • Beyefendinin kafasında birkaç tahta eksik galiba.

    0|0
    0|0
  • Ne diyorsun sen değişik

    0|0
    0|0
  • Fethiye guzel :D

    0|0
    0|0
  • Sen kazan kocan kepçe nie evlendiniz ki siz

    0|0
    0|0
  • Defne

    0|0
    0|0
  • Vuslat

    0|0
    0|0
Yükleniyor...