Kan bağışında bulunuyor musunuz?

Kan bağışında bulunuyor musunuz? Kan bağışında bulunuyor musunuz?


0|0
18|32

En İyi Erkek Görüşü

  • Bulunuyorum tabiki. Bir gün o kan arayan insanlardan biri bizde olabiliriz.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 31

  • 10 Yıldır 3 Ayda Bir Düzenli. Altın Madalya Verdiler :D 2 Bağış Daha Yapınca Plaket Vereceklermiş. :)

    0|0
    0|0
  • Alımıza geldikçe.

    0|0
    0|0
  • Hıc bulunmadım kanks

    0|0
    0|0
  • İlaç kullandığım için bağışlayamadım

    0|0
    0|0
  • Kan bağışı yapmayı istiyorum ama o anket bana çok saçma geliyor ^^ Çünkü okuyamıyorum yazılarını çok küçük ^^

    0|0
    0|0
  • 1 senedir oldu vermeyeli.

    0|0
    0|0
  • Bulunurum

    0|0
    0|0
  • Bulunuyorum

    0|0
    0|0
  • kanım yokki bagıslım :D ne zaman gitsem kansızsın dıyo adamlar hakaretmı edıyo bı anlayamadım ama :D

    0|1
    0|0
  • 2 bagışımı yaptım 3 için bekliyoz :D

    0|0
    0|0
  • Düzenli olarak veriyorum kan grubum zor bulunanlardan birisi

    0|0
    0|0
  • 3 ayda bir.

    0|0
    0|0
  • Düzenli olarak kan bağışı yaparım, aynı zamanda ilik bağışı için de kayıtlıyım ihtiyacı olan çıkarsa seve seve yardım ederim beden gelip geçici, ne kadar insan yararlanırsa o kadar iyi (:

    0|0
    0|0
  • belirli aralıklarla evet !

    0|0
    0|0
  • sadece bir kere verdim

    0|0
    0|0
  • 53 kiloydum 65 olmadan gelme dedi adam bağış yapamadım yani

    0|0
    0|0
  • Kanim bozuk benim :)

    0|0
    0|0
  • Benden almıyorlar.

    0|0
    0|0
  • evet daha yeni trombosit bağışı yaptım

    0|0
    0|0
  • Bana kadar kan var 190 boya zor kan pompaliyor kalp :))

    0|0
    0|0
  • Her yıl düzenli olarak evet, Kızılay sağolsun takip ediyo mesaj atıyo :)))

    0|0
    0|0
  • hayir panpa ilac kullaniyorum

    0|0
    0|0
  • Evet. Yaparım öyle kahramanlıklar :)

    0|0
    0|0
  • Ben bulunuyorum. Hatta şu ana kadar 4 kez bulundum.

    0|0
    0|0
  • 3 ayda bir bulunuyorum

    0|0
    0|0
  • her sene yurt dışına çıkıyorum geçen sene geldiğimde almışlardı bu sene almadılar

    0|0
    0|0
  • Hayır sen

    0|0
    0|0
  • evett :)

    0|0
    0|0
  • 3 ayda bir düzenli olarak.

    0|0
    0|0
  • bir kez bulundum şimdi 3 ayın dolmasını bekliyorum 3 ay dolunca inşallah ikinci kez bulunacağım

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 18

  • Bulundum sonra bayıldım geri verdiler

    0|0
    0|0
  • Kansızlık nedeniyle kan bağışında bulunamıyor ama bulunmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Senin kanın sana yetmiyor dedi almadi kizilay :/ .. ama destekliyorum..

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Çok istedim ama malesef. Çünkü kansızım ben de o yuzden almadılar

    0|0
    0|0
  • Kan değerlerim düşük bulunmuyorum

    0|0
    0|0
  • Kansızlık varmış almıyorlar :/

    0|0
    0|0
  • hiç bulunmadım

    0|0
    0|0
  • Kan verince bayılıyorum o yüzden hayır

    0|0
    0|0
  • Maalesef :( tahlil yaptırırken bile tansiyonum düşüyo baygınlık geçiriyorum

    0|0
    0|0
  • Bulunuyorum.

    0|0
    0|0
  • Kan bagışı yapamyorum cunku kan yok birkere gittim bu gidisle kanı biz vercez dye dalga gecti bnle kök hücre icin bags ypmalyz bence

    0|0
    0|0
  • Kilom nedeniyle almıyorlar benden :/

    0|0
    0|0
  • Bağışlamak usterim

    0|0
    0|0
  • hiç bulunmadım ama bağışlamak çok istiyorum...

    0|0
    0|0
  • Evet 3 ayda bir Kızılaya kan bağışında bulunuyorum

    0|0
    0|0
  • Evet bazen.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...