Komşumuz beni sözleriyle taciz etti?

Ben ona abi diye konuşurdum apartmanda her karşılaştığımızda selam verirdik cidden abi gibi bildim abim gibi seviyordum son zamanlarda farklı davranmaya başladı sonra en sonunda seninle birşeyler konuşmam lazım dedi ve niyetini belli etti kendisi evli ayrıca çocukları var ben ona çok kızdım bağırdım çağırdım sesini yükseltme kimseye söyleme diye beni tehdit etti onu söylemeli miyim sizce aslında korkuyorum napmaliyim? Hala karşılaşıyoruz bana çok kötü bakıyor.


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Saklama en azından yakınlarına söyle.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • pislik adam

    0|0
    0|0
  • adam araplar gibi dusunuyo nekadar kari okadar iyi sende onun karisi ol kocaman ailecek yasarsiniz ne guzel

    0|0
    0|0
    • Nasıl bu şekilde konuşabilirsiniz o beni karısı yapmak değil escortu yapmak istiyor bana neler dediğini bilmiyorsunuz böyle birşeyle nasıl dalga gecebilirsin hiç mi vicdan yok içinizde.

  • Soyleme

    0|0
    0|0
  • bende onu taciz ederdim

    0|0
    0|0
  • Hem de evli yazik

    0|0
    0|0
  • karısına söylersen işler büyüye bilir

    0|0
    0|0
  • Nasıl belli etti ki?

    0|0
    0|0
  • Şerefsiz kardeşim na bak telefonu varsa versene bana ben onu bir arim allah için ver mk oğluna bak şerefsiz yqwşak

    0|0
    0|0
    • Telefonu yok bende ış yeri eve yakın işinden ve evinden olmamak için söylememem için beni tehdit etti

    • Hepsini Göster
    • Allah razı olsun sizdende beni tanımıyorsunuz ama çok endiselendiniz geçenlerde bir genç kıza öğretmeni tecavüz etmiş oda intihar etmiş ben bu haberi duyduktan sonra başımdan geçen olayı paylaşmak istedim dünyada böyle şeyler fazlalastı ve benim gibi söyleyemeyen bu gibi şeylere maruz kalan bir çok insan var malesef :(

    • sorma valla bende duydum cansel allah belasını versin yapanın sessiz kalanlarında allah belasını versin en kısa zamanda belasını bulur inşallah sende kendine dikkat et allaha emanet ol bu konuyuda annene açıkla benimde kız kardeşim var allah korusun

  • yav bu insanlar şaşırdı iyice sonumuz hayrolsun

    0|0
    0|0
  • sakın tavız verme tek tavızın senı cıkmaz bır yola surukleye bılır

    0|0
    0|0
  • sen ona onun sana öyle teklifte bulunabileceği bir cesaretmi verdin?

    0|0
    0|0
    • Abi diye konuşuyordum beraber sigara falan içerdik beni yanlış anlamış olabilirde ama seviyemi her zaman koruyordum

    • annen ve babanız birmi? Abi dedin de aynı anadan aynı babadanmı doğdunuz tam anlayamadım. Öyle değilse aranızdaki kan bağı o zaman beraber sigara falan içmeler v. s eee ama ben abi diyordum. Deeeee. Yahu kızım kendinizi korumasını ağır olmasını öğrenin ya. Sen kendini korumazsan seni ne yasa ne savcı ne polis korur. Adam nasılsa benle sigara içiyor bu bana yakınlaştı da diye dşündü. (bu memlekette sigara içen bayana kötü bakıldığını ve bayanın sigara içmesinin erkeklerin beyninde kötü kadın çağrışımı ve imajı uyandırdığını daha anlayamadınmı? )

  • söyle bence ortalık karışsın biraz

    0|0
    0|0
    • Karısına çocuklarına yazık birde bana ya inanmazlarsa

    • böyle şeyler birilerinin yanına kar kalmamalı bedelini ödemeli bence sana inanmamaları gibi bir durum söz konusu olamaz karısına çocuklarına yazık elbette fakat yaptığı hareketin hesabı sorulmalı o heriften

  • vay komşuya sen ya.

    0|0
    0|0
  • Ne şeref sizler var ya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • annene söyle ne olur ne olmaz o bilsin hem ne yapılması gerekiyorsa en doğru kararı o verir

    0|1
    0|0
    • Anneme söylersem ortalık karışır ve bana çok kızar

    • sana neden kızsın? sonuçta senin yaptığın bir şey yok. bir şekilde birilerine söylemelisin adam senin kimseye söylememenden cesaret bulup seni daha fazla rahatsız edebilir

    • Haklısın ama o olaydan sonra hiç rahatsız etmedi sadece bazen bana uzun uzun bakıp gidiyor bakışları beni ürkütüyor

  • Komşu fantezisi vol.1

    0|0
    0|0
  • Ailenle konuş önce, ciddi bir konu çünkü.

    0|0
    0|0
  • Bişey yapamaz canım korkma samimiyetini kes onunla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...