Adana'da gece hayatı var mı :) ?

Adana'da gece hayatı var mı :) ?

Akşam ya da Gece eğlenilecek müzikli mekanlar var mıdır sizce?


0|0
5|22

En İyi Kız Görüşü

  • Zannetmem

    0|0
    0|0
    • Neden :D

    • Tesekkur ederim de orada boyle seylerin olmadiguni dusunuyorum

    • İzmirle aynıymıs gece hayatı :D

Erkekler Ne Diyor 22

  • Yok Adana Ektavora yakın olduğu için 24 saat gündüz yaşanıyor sürekli.

    0|1
    0|0
  • Adanada gece hayatı var ama tehlikeli bir şehirdir Adana dikkatli ol bence uzak dur gece hayatı filan.

    0|0
    0|0
    • Neden tehlikeli olsun?

    • Hepsini Göster
    • Olay olan yerler adananın pis yerleri. Orayla kimsenin işi olmaz ki zaten sacmaladın yani :D

    • Senin işin olmazda başkasının olur uyarı yaptık işte Adanalı dostlarımız var onlarda diyo Adana tehlikelidir hadi beni geç yoksa Adanayla bir zorum yok hatta severim Adanasporu turuncuları filan milliyetçi şehirdir Adana ama dikkatli olunmalı yinede :)

  • Ben Adanalıyım. Gece hayatı pek yok. Adana'da ulaşım akşam en geç 23.30 da biter. Ondan sonra ya kendi araban ile ya da taksi ile gidersin. Dolayısıyla gece hayatı pek yoktur. Ha hiç yoktur demiyorum, var ama bir İstanbul, Ankara İzmir değil yani.

    0|0
    0|0
  • muz
    gece hayatı
    şirin bir yüz
    :DDDDDDDDDDDD

    0|1
    0|0
  • adana merkez patlıyor herkes diyen tiplerle geceleri akmak istiyorsan geceleri dışarı çıkman yeterli :D

    0|0
    0|0
  • Kova yapıyorlardır onlar :D :D

    0|0
    0|0
  • İlla ki vardır

    0|0
    0|0
  • Adana = teksas

    0|0
    0|0
  • Var Hangover var

    0|0
    0|0
  • Adana'da güneş doğmaz kardeş, bizim hayatımız olmuş gece sen ne diyorsun...

    0|0
    0|0
  • aklın şaşar :D fiyat itelemelerine dikkat. İstanbulun gizli yer altı gece clupleri gibi değildir ama var bişiler.

    0|0
    0|0
  • var kanks

    0|0
    0|0
  • Her gece hemde

    0|0
    0|0
  • Dürüm cafe

    0|0
    0|0
  • Var arka tarafta ama.

    0|0
    0|0
  • sen nasıl bişey düşünüyorsan var tabiki. bir gay bar yok o da burda tutmaz zaten :D

    0|0
    0|0
  • Var tabi olmazmı

    0|0
    0|0
  • ben Adanalıyım yardımcı olmak isterim

    0|0
    0|0
  • Adana merkez patladigina gore bir hareket vardir kesin

    0|0
    0|0
  • Ne ararsan full+full

    0|0
    0|0
  • var kiremithane :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Vardır tabi ki neden olmasın ki 😃

    0|0
    0|0
  • Bilmem vardır

    0|0
    0|0
  • vardır

    0|0
    0|0
  • Sadece adanada var zaten

    0|0
    0|0
Yükleniyor...