Araba alacağım kararsızım sizce hangisini almalıyım?

Arkadaşlar bir kaç ay içerisinde araba almayı düşünüyorum Şu an 2 modele odaklandım ikiside çok güzel kararsızım bay/bayan herkezin yorum yapmasını rica ediyorum. Araçlardaki ilk önceliğim görünüş, yani sizce hangi model daha dikkat çeker lütfen yorum yapın.
İlk model: Opel Astra GTC
Linki:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2-haftaligina-bu-fiyat-kacirmayin-power-kirmizi-gtc-20-inch-207419506/detay
Resimleri:
Önden
Araba alacağım kararsızım sizce hangisini almalıyım?
Yandan
Arkadan
İçeriden


İkinci Model: Volkswagen Scirocco
Linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-satilik-2012-model-temiz-scirocco-257090113/detay
Resimleri
Önden

Yandan

Arkadan

Lütfen sadece bu iki model arasında yorum yapın başka model düşünmüyorum :)

  • Opel Astra GTC (Kırmızı)
    88% (15)33% (6)60% (21)Oy Ver
  • Volkswagen Scirocco (Mavi)
    12% (2)67% (12)40% (14)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Genellikle bayanlar Astra GTC'yi Erkekler Sciroccoyu beğenmişler hala kararsızım :)
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim Opel almaya karar verdim ilerki aylarda paramı denkleştirdiğimde inşallah alıyorum 😊

0|0
5|12

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 12

  • VW in siyahi yok mu

    0|0
    0|0
  • Wv tabiki

    0|0
    0|0
  • Abi kıyaslanamaz bile :) Şırokkooo :D

    0|0
    0|0
  • Hayat uc harftan ibaretttir o da BMW

    0|1
    0|0
    • Hayat 3 harfden ibaret bende biliyorum ama bmwnin buna denk araçları 100bin tllerde be ağa o kadarda bende yok :)

    • Sende haklisin kardesim o zman vw grubu bir arac al. 😉😉

  • burdaki herkes tipe göre yorum yapar sen bakma onlara elbette scirocco süper görünüyo ama devir tasarruf devri hangi araba temizse hangisi daha az yakıyosa onu al derim

    0|0
    0|0
    • Zaten direk linkteki araçları almayacağım model olarak gösterme açısından onları koydum alırken temizmi diye bakıcam :)

  • Sedan kasa al. Bunlar olmaz

    0|0
    0|0
  • Nasıl hayat bu mk benim karta yükletcek param yok

    0|0
    0|0
  • hiçbiri, git 320 bmw al, bak keyfine

    0|0
    0|0
    • Kaç model alıcam 320yi? En iyisi 2006 olucak oda bomboş olacak 200.000 kmde olacak. Bende isterim şöyle bir f30 olsun ama o kadar mangır yok :)

    • o dediklerinden daha iyidir, boş dediğin o bmw alacağından daha dolu olur ;)

  • Megane 2

    0|0
    0|0
  • Scirocco tabikide

    0|0
    0|0
  • Kardeşim bende ilk scirocco alıcaktım sonradan mini cooper aldım ama tavsiyem scirocco

    0|0
    0|0
    • Bende ilk mini düşünüyodum ama biraz bayan arabasına kaçıyor opel daha baskın ama teniz bir şirokko bulursam onu alırım

    • Mini iyi ya ama ben küçük kalmadım kardeşim 4 kapılı benimkisi gri büyük yani L500 gibi düşün

  • Opellere isinamadim nedense. Sirocco çok tatli araba bence

    0|0
    0|0
    • Opel Astra Gtc çok pahallı o yüzden biraz zor görüyoruz yıllarda şirokko daha eski bir model o yüzden herkes aşina ama kararsızım hala 😞

Yükleniyor...