Türk kizlarinin neden disi avrupa ici ortadogu?

Merak ettigim hadise. Kizlara sormak istiyorum.

Simdi dilediginizce mini etek, dekolte giymek sokaklarda gezmek istiyorsunuz ve yapiyorsunuz. Hatta millete cikisiyorsunuz. İstedigimi giyerim size ne diye. Tam bir avrupali kizlar gibi. Okey sorun yok. Giyin.

Ama avrupali kizlar ayni zamanda sevisiyor farkinda misiniz? Yani evlenmeden, sevgilisinle catur cutur ozgurce sevisiyor onlar. Club'ta bir erkekle tanisip sevismekte sakinca gormuyorlar.

Siz neden sevismiyorsunuz. Evlenmeden olmaz, zina, haram, gunah diyorsunuz. Gosterip vermiyorsunuz. Club'ta kimseyle tanismiyorsunuz. Tam bir yabanisiniz. Disi modern ici yobaz.

Tarihe not dusulsun. Dunyada disi avrupa ici ortadogu olan tek kizlar turk kizlaridir.

Misal iran kizlari da bunlarin tam tersi ; disi ortadogu, ama ici avrupa onlarin da.


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • Yabancıların seks hayatlarını gerçekten öyle düşünme. Çünkü onların da bir çoğu bakir, bir çoğu bakire. Evlendiklerine yapmak isteyenler de çok. Kendi dinlerince de zina yasak. Bize Avrupa olarak gösterilen sadece filmlerde ki doya doya seks yapan gençlik filmleri. Bakarsan Türkiye'de de aynı gençlik filmlerinden var ancak gerçeği yansıtmıyor. Ancak Türkiyeye oranla daha aktif seks hayatları var çünkü bizden bir en az 50 yıl ileriderler. Bizde kadınlarımız evlenemeyeceğim korkusu, ailem ne der korkusu, namus belası derken aktif bir cinsel hayatı oluşmuyor. Erkeklerin de aynı şekilde. Avrupada daha yeni oluşmuşken cinsel hayatın normalliği bizde de bir 50 sene alır. :D

    0|0
    0|0
    • Ben sadece filmlere bakara bunu demem inanin bana. Kolay kolay hicbir kiza kezban da demem. Abd, rusya, ukrayna, budapeste, amsterdam, almanya gibi yerlere gittigim icin gozlemlerimi soyluyorum. Rusyaya gittikten sonra sorunun ben de olmadigini anladim mesela. Turkiye'de 10 kizdan 5'ini tavlayabiliyorsam. Rusya'da 10 kizdan 20'si beni tavlamak icin can atiyordu. Haklisin avrupa bizden 50-100 sene ileride kafa yapisi olarak da

En İyi Erkek Görüşü

  • hocam ne kadar saçma sapan bir düşüncede gitmişin ya yaş kaç pardon hayatında ne kadar cinsel deneyım sahibisin? neyse geçelim abi bunları şimdi ilkten genelleme olarak gidiceksen biz erkeklerden de başlayalım kızlar ne yapıyo makyaj diimi ne için güzel görünmek açık giyiniyo diyelimki tahrik etmek dikkat çekmek için mesala diyelim biz erkeğiz biz ne yapıyoruz deli gibi fitness ve vg türevi şeyler neden bizde kendi vücudumuzla onları tahrik etmek için pahalı gözlükler cebinde 50 tl varken star (fucks) da aromalı latte içme çabaları swarmdan abi kim var ortamda bir hatun denk getiriyimde gibiyim çabaları ee abi hani nerde kaldı adam gibi adam türk erkeği o delikanlı o vurdumu yıkan noldu düşürdün kızı attın eve ertesü gün bitti gitti sonra bir başkasıyla gördün lan kaşara bak dersin bide üstüne :) hişş erkek koktu burası ben kaçayım sen kal.

    0|0
    0|0
    • Senin yasinin 3 kati kadar genc sen rahat ol ;) Sen giderken biz donuyoduk o yoldan

    • :) peki abi buyuksun bu sekilde dusunmeye devam et saygilar sevgiler...

Kızlar Ne Diyor 6

  • haha baslik iyimis 😂😂
    aile giyime veya kapanmamasina falan karismiyorsa öyle oluyor

    0|0
    0|0
  • Biz ne tam arap olabildik nede avrupali bunun halka yansimasida bu oldu cumhuriyetten sonra Osmanli zamaninda boyle deildi durumlar

    0|0
    0|0
    • Osmanli zamaninda olsaydik muhtemelen haremde orspu olacaktiniz. Cok da ozlemeyin osmanliyi yani

    • Haremde bacım ne? ya aptali cevap verecek kapasiten yoksa kapat o aptal ceneni de biseyler ogren kirmim o kafani

    • Cahilligine mum diktirtme git arastır osmanlı tarihini de öyle gel. Kanuni'nin 100. karısı olacaktın. Osmanlı zamanında böyle degilmismis.

  • ya işte toplum baskısından kaynaklanıyo hersey sanki o bacak arasından gelicek iki damla kana baglı bence cok normal bişey ama toplum bunu anormallestiriyo. Onu gectim mesela senin kız kardesin dediğin gibi olsa naparsın ya da ilerde kızın böyle olsa

    0|0
    0|0
    • Hicbir sey yapmam. İster genis desinler ister baska bir sey. Kiz kardesim de sevisebilir, ileride kizim da sevisebilir. Ha ben bunlari bilmek istemem. Yani bana gelip de ''ya baba ben aksam mertcanla sevisicem'' diyemez. Saygili olacak. Ama tutup da niye sunu giydin demem, telefonlarini karistirmam. Sadece kizimi itten kopuktan korumak icin cabalarim. O mertcan serserinin tekiyse ve ben bunu anlarsam mudahele ederim. Tutup da kizimi dovecek, oldurecek kadar yobaz degilim

    • Su mesaj atarmisin lutfen

  • evet giyeriz ama elletmeyiz ;)

    0|0
    0|0
  • Bisey olmaz, kizini öyle yetistirirsin sen de:)

    0|0
    0|0
  • Eskiden avrupalı kızlarda kapalı giyinirdi. Tek fark onlar bizden daha önce açık giyinmeye başladı ama arada bir 100yıllık fark yok. Dekolte, mini etek giymenin avrupayla alakası yok yani. Açık veya kapalı giyinmek kişinin göz zevkidir. Ama cinsellik sağlıkla ilgilidir. Ve ayrıca avrupalı kızlar öyle filmlerdeki gibi clubte tanışıp sevişmiyorlar. Onlarla türk kızlarının tek fark, avrupalıların bakireliğe önem vermemesi. Bizim önem vermemizin sebebi ise türk erkeği ve ailelerimiz

    0|0
    0|0
    • yaniliyorsun.. filmlerdeki gibi olanlarda var gercekten

    • Hepsini Göster
    • Filmlerden bahsetmedim ben hicbir zaman niye boyle bir tartisma baslattin. Gidip gorduklerimden yola cikarak soyledim. Amerika'da da kezbanlar var. Bunlara denk geldim ama genel itibari ile cook rahatlar. Suc sizin degil. Suc bu toplumun. Cunku amerikada bir kiz bikiniyle sahilde guneslenince kimse donup bakmiyor laf atmiyor. Ya da sort giyince tecavuz etmiyorlar. Erkekleri de rahat yani.

      Ama size gelen facebook mesajlarini, etrafinizda ac kurt gibi dolasan abazan erkekleri iyi biliyorum. İsiniz zor. Bakirelige onem vermeseniz bile sevistiginiz erkege guvenmek istersiniz. Bir raki sofrasinda ''xxx'e bir cakmisim baba'' diye anlatilan hikayelerdeki kisi olmak istemiyorsunuz. Bir kiz arkadasim sunu demisti ve cok hakli ''Turkiye'de sevismek icin kaliteli erkek yok, cogunun agzi gevsek, abazan, deger vermiyor''. Cok hakli

    • işte bu canım kardeşim. Toplum zaten başlı başına bir sorun. Mini etek giymek bile tecavüze mazeret sayılıyor. Birde bakire olmadığını ya da 1-2 erkekle yattığını duysalar kapın genel evine döner. Sonuç: ''Turkiye'de sevismek icin kaliteli erkek yok, cogunun agzi gevsek, abazan, deger vermiyor''

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sen ne diyon bro

    0|0
    0|0
    • Okudugunu anlayamiyorsan bizim sorunumuz degil. Sifata bak

  • Sevismesi Avrupali oldugunu mu gosteriyor? Eger boyle diyorsan sen Avrupali kiz tanimamissin.

    0|0
    0|0
    • Evet. Avrupada amerikada sevismeyen kiz sayisi az. Cunku sevismek tu kaka bir sey degil

    • Hepsini Göster
    • Herkes senin gibi cahil mi la liseli?

      Senin yasinin 2 kati kadar avrupa sehri gormus adamim ben.

    • Senin yasinin 2 kati kadar Avrupali kiz tanidim bende bos konusma ancak bir hanzo senin gibi konusabilir Avrupaya gitmismis essege altin semer vursan esek gene eşek

  • Clubta her eğlenen kız illaha şevisecek mi olm

    0|0
    0|0
    • Cluba mini etekle dekolteyle gelip de egosuna masturbasyon yapacagina sevissin aga

    • Olm orası sosyete podyumu herkez boy gösteriyo şimdi sen herkezi böyle ucuz bıseyle kıyaslıyamazsın benimde kız kardeşim var.

  • Kızların genelinin kezban olduğunu düşünüyorum büyük bir çoğunluğu kezbanlık yanlış anlaşılıyor sadece küçükler ergenler olmaz 25 30 yaşındaki biriside düşünceleriyle hal ve hareketleriyle olabilir rakam verirsek %75 derim 80 90 hatta hepsi de öyle diyende var yani

    0|0
    0|0
    • Adamsin kardo

    • Sen ne düşünüyorsun reis rakamlarla söylersen

    • Bence %50. Cunku cok sayida kaliteli kiz tanidim ben.

Yükleniyor...