Aynı asansördeki tanımadığınız karşı cins soyunsa ilk tepkiniz ne olur?

get lan gett belanı benden bulma derdim herhalde ben :D


0|1
515

En İyi Kız Görüşü

  • Ellerimle yüzümü kapatirim

    0|0
    0|0
    • parmak arasından bakma :D

    • Hepsini Göster
    • Ay edemeeem 😄😄😄

    • edersin hadi merak ettim cidden :) aramızda ;) :D

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Her ihtimale karşılık bacak arasına bir tekme atar, o acıyla öne doğru eğilmişken de kafasını asansörün duvarına çarparım. İlk katta da iner, uzaklaşırım.

    1|0
    0|0
  • Bana halleniyor bu sapik derdim. cantamdan picak neyim arardim

    0|1
    0|0
  • giydiririm üşümesin yazıktır shdgf

    0|0
    0|0
  • Şeyini sıkıca tutar durmadan hızlıca saga sola sallarım 😄😄😄😄

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • başkalarıyla asansöre pek binmiyorum... özellikle kızlarla

    1|0
    0|0
  • Ben küçüklüğümden beri spor yapıyorum. Erkek de olsa kadın da olsa tek hamlede bayıltırdım. Ya da ani bir şokla şöyle burnun tam kemiğine bir sağ direk çok güzel giderdi. Hayali bile harika.

    0|1
    0|0
  • Noluyo ag qwe

    1|1
    0|0
  • Kamera şakası diye düşünürüm ve çaktırmadan gırgır geçerim. Of ya çok çirkinmişsin filan derim mesela ;)

    0|1
    0|0
  • bunu deli mi şeyetti diye düşünür ufaktan kaçarım o ortamdan :D

    0|1
    0|0
  • napıyosun sen ya derdim bayıltırdım onu tekma atıp sornada kaçar giderdim

    0|1
    0|0
  • Bela okurdum yanımda Çakı var ise tehdit eder giyinmesini söylerdim

    0|1
    0|0
  • şaşırıı utanırım

    0|1
    0|0
  • Bende soyunurdum. Ne varmış bakalım soyunmakta

    0|1
    0|0
  • gardaş napıyorsun derdim

    1|1
    0|0
  • Ellerdim gereken mudahaleyi yapardim 😂

    0|1
    0|0
  • Durumu çözmek olur pikachu

    0|0
    0|0
  • Tekme tokat dalardım cinselliğinde bir edebi var gizliliği var.

    0|0
    0|0
  • korkardım o bana zarar vermeden ben vurayım diye vururdum herhalde napıyon ya diye

    0|1
    0|0
Yükleniyor...