Can bonomo yu seviyormusunuz arkadaşlar?

Can bonomo yu seviyormusunuz arkadaşlar sempatik değil mi?


0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Can bonomoyuda sevmem. Hayko cepkinide sevmem. Mabel Matiside sevmem.

    0|0
    0|0
    • Bonomo yu bende sevmiyorum ama sempatik bir tipi var

    • Eig için teşekkürler.

    • rica ederim

Kızlar Ne Diyor 4

  • Şarkılarını pek dinlediğim söylenemez ama ben de sempatik buluyorum, bir dizide denk geldim bence oyunculukta da gideri var

    0|0
    0|0
  • Ilgilenmiyom

    0|0
    0|0
  • başta biraz ilgim oluşmuştu ama şu an sevmiyorum

    0|0
    0|0
    • Nedenini merak ettim.

    • arkadaşım çok seviyorda ondan dolayı bende biraz sever gibi olmuştum ama sonra sevemedim niye seviyim ki?

  • nötrüm

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • tarzı çok hoşuma gidiyo yaa ilginç bir müzik tarzı var ama müzik tarzından bahsetmiyorum görüntüsü konuşması falan

    0|0
    0|0
  • Sevmem

    0|0
    0|0
  • dinlemem

    0|0
    0|0
  • Mabel bile ondan iyi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...