13 yaşındaki kız kardeşim meet me diye bir siteye takılmış peşinede sapık?

Hemde kendi fotoğrafını koymuş sapık bir adam onu bulacağını söylemiş zorla telefon numarasini almis benim kardesimde vermis. Gitmis adam p. rno sitesine koymus telefonu susmuyor kardesimin. Adam dedigi yere gelmezse onun adresini bulacagini soylemis ben kucugum deyincede o el degmemis... Yapmak istiyorum falan demis sapik yani. Ne yapmaliyiz?


0|0
10|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Mesajları al karakola git. 1 saat içinde adam hangi ilde olursa olsun icabına bakilir

    4|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hattı kırın bitsin

    0|0
    0|0
    • Hattı kırmaya gerek yok 5-10 TL karşılığında numara değiştirilebilir.

Erkekler Ne Diyor 29

  • Bravo yani, ne akla hizmet o kız numarasını vermiş, numarasını değiştirmeniz en iyisi olur, bir şey yapamaz size, bir numarayla, sizin akrabanız değil bir şeyiniz değil, hiç bir şey yapamaz, ama numaranızı değiştirin, en kısa surede hmde, onun dışında numaranızı buşması okadar kolay birşey değil, pis sapık, gotu yiyosa banada yazsın, bak bn neler yaparım ona, ankarada filansanız, o adamı oldururum :) haneriniz olsun :)

    0|0
    0|0
  • şimdi çağdaş çözüm derseniz mahkemeye gidin. He ama derseniz ki gerek yok. Yanınıza sağlam 1-2 kişi alın buluşun orada paketleyin kaldırın dağa

    2|1
    0|0
  • polis diye bir kurum duydun mu hiç?

    3|1
    0|0
  • İsmi ortada zaten kendi kaşınmış adskjg s

    0|0
    0|0
  • Ailecek gidin çağırdığı yere bir güzel tecavüz edin ona

    2|0
    0|0
  • Telefonu kapatın, tüm yazışmalarıda savcılığa verin.

    0|0
    0|0
  • telefon numarasını değiştirip unutun.

    0|0
    0|0
  • Telefon şirketlerinin çocukların kullanımı için hatları var; tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • O lavuğun numarasını dağıtın sizde.

    0|0
    0|0
  • babana söyle ailenin erkekleri ile gitsinler buluşmaya

    0|0
    0|0
  • yazık be nasıl ablasın hıc mı takip etmıyosun

    0|0
    0|0
  • Kiz polise gidecek olsa zaten giderdi. Polise gidince olayı ailesi duyacak. Ailesi duysun istemiyor belli. Sen bana adamın Özür adam dedim. O yawsağın numarasini yaz ben bir arayim

    0|0
    0|0
  • manava şikayet et kardeşim

    0|0
    0|0
  • No değiştir iyice patakla kardeşini bir şey yapamaz

    1|0
    0|0
  • Polise gidin cok mu zor

    1|0
    0|0
  • adamla buluşma ayarla beni de çağırın

    0|0
    0|0
  • o kişi sensin gibime geliyor.

    0|0
    0|0
  • polise verin o zaman bu kadar damı aklın yok en az 12 yıl içeri girer o adam dediğin yaratık

    1|0
    0|0
  • Güzel hikayeee

    0|0
    0|0
  • Numarayı değiştirin,

    1|0
    0|0
  • tel hattını değiştirin ya da tanıdığınız bir ağır abi varsa hattı ona verin o gerekeni yapar

    0|0
    0|0
  • Adamı dövelim İstanbul'da mısınız

    0|0
    0|0
  • :) numarayı değiştirin

    0|0
    0|0
  • Hic inandirici degil. Boyle bisey olmus olsaydi solugu karakolda ya da savcilikta olurdun

    0|0
    0|0
  • Savcılığa şikayet edin

    0|0
    0|0
  • Polise müracaat edin konuyu anlatın telefon takibi ile bulurlar onu şikayetçi olun bizi tehdit etti şantaj yaptı diyin konuşmaları kaydedin delil olarak

    0|0
    0|0
  • Polise git kardeşine de ceza ver

    0|0
    0|0
  • Bu kızı boş bırakma yollu olur

    1|0
    0|0
  • ailene anlat olay buyuk polise sikayet edin polis zaten bulur bir sekilde kardesinide uyar bidaha kimseye telefonunu vermesin bide hatini degistirsin

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • polise sikayet edin, kac yasinda bu pislik herif

    0|0
    0|0
  • Çok basit hattı kapattıracaksınız. Yeni bir hat alacaksınız.

    0|0
    0|0
  • Direk polise gidin gorsun anyayi konyayi hatta dava acin sikayet

    0|0
    0|0
  • Numarasını değiştirsin başka seçenek yok sanırım

    0|0
    0|0
  • Sen Ailene anlat durumu

    0|0
    0|0
  • Balim annene soyle

    0|0
    0|0
  • Allah bu türleri ibret olsun diye yaratmış bence. Kardeşinin yanında olmalısın. Bence polise git ya da olmadı bu mesajları sosyal medyada ki kadın örgütleri var oralarda paylaş. Bakalim yapabilecek mi şerefsizlik bir daha.

    0|0
    0|0
  • Hemen polise gidin yoksa kurtulmazsınız

    0|0
    0|0
  • gidip numarasını değişsin üyeliğini kapatsın veya silsin eğer yaşadığınız yeri biliyorsa onu bile değiştirin derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...