İslam Onlarda Olmayan Neyi Emretti?

Allah'ın yeryüzüne gönderdiği tek Din'in İslam olduğunu biliyoruz. Hz. İsa , Hz. Musa ve diğer peygamberler İslam'ı anlatmadımı?
Ve yine "Son" Peygamber olan Hz. Muhammed (s. a. v) bunu tebliğ etmedimi?
Peki Müslümanlar bu zamana kadar gelmiş tüm peygamberlere iman edip onların hak peygamber olduğuna itaat ediyorken, diğer inanışlar neden Hz. Muhammed'i inkar ediyor?
İslam; onlara emredilen hangi şeyi inkar etti ve Neden bu islam düşmanlığı?


3|4
5|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Çünkü onlar inanmazlar Allah dilediğini doğru yol iletir dilediğini saptırır

    1|5
    0|0
    • Peki İslam'ı reddetmeleri konusunda bir fikriniz varmı?

    • evet var gerek Tevrat gerek ise İncil 'de peygamber efendimizin sıfatları künyesi ayrıntılı bir şekilde anlatılmıştır. fakat Hristiyanlar ve Yahudiler bunu inkar ederler tabi hepsi değil pek azı dışında bunu inkar ederler. Yahudilere göre gelecek son peygamber israiloğullarından olmalıydı çünkü onlara göre bu şeref ancak onlara layıktır. onlar haşa kendilerini üstün sayarlar kendilerinin dünyanın halifesi olduğunu iddiaa ederler. peygamberleri katlettikleri için ve yeryüzünde defalarca fitne fesad çıkardıkları için HZ. İsa ve Hz Musa onları lanetlemiştir. Allah'ın laneti onların üzüerine olsun. hristiyanlara gelince onlarda teslise inanırlar haşa Hz İsa yı Allah'ın oğludur derler yani haşa baba oğul ve kutsal ruh. tabi içlerinde buna inanmayanlarda var bu yüzden yahudiler ve hristiyanlar kendi dinlerinin üstün olduğuna inanırlar yani feshi redderler. oysa İncil Tevrat'ı'ı Kur'an-ı Kerim ise İncil'i fesh etmiştir yani hükmünü kaldırmıştır.

    • Açıklama için Teşekkür ederim :)

En İyi Kız Görüşü

  • Selam aleykum kardeş onlar kör cahillerden oylelerini tanıdımki hiç bişey bilmeyip sadece farkındalık olsun diye bu inançsızlık kaynaklanıyo. Cehennem boşa değil cennet kolay değil diye boşuna dememişler yani o inkar eden kafirlerin işlerine gelmiyo Allah a iman edip ibadetleri yerine getirmek namaz kılmak oruc tutmak hacca gitmek zekat vermek gibi bunun yanı sıra zaten allah tarafından peygamberlere indirilmiş diğer büyük kitaplar ise Şu an Kur'an kerim hiç el surulmemiş değiştirmeye meyil edilmemiş ama incil zuber tevrat asimile olmuştur baştan aşşagı degiştirilmiştir. Allahınve peygamberini inkar eden cennete cehenneme inansa ne kar ederki herşey Onun (c. c) namına olunca tesiri olur. Hep küçükken düşünürdüm bu hırıstiyan kafirlerin bebeklerinin çocuklarının sucu ne anne babaları öyle olduğu için onlarda kafir olmaya mahkum derdim ama sonradan ogrendimki bir dini değil kaç din varsa araltırmak gerekiyo heleki bu devirde interneti kotu niyetle değil bu yönde kullansalar islamiyetle tanışma fısrsatı bulacaklar yani araştırmadan yapılan inanç bende taklidi inançtır amaç bence takiki inanç olmalıdır selametle kardeşim 😊

    2|2
    0|0
    • bişey soracam ateistlerin sadece üşendği için mi inanmadığını mı düşünüyosun? ayrıca başka ülkedeki çocuklar dediğinde islamı daha hiç duymamış insanlar var onlar ne olacak

    • Hepsini Göster
    • @Durucetin :Islami hic duymamak icin ormanda vahsi hayat yasamak lazim. O vahsi hayat yasiyan kisiler islami duymadigi icin sadece yapmis oldugu bazi gunahlardan mesul olurlar ama kafirler gibi muamele gormezler. Allah adil ve merhametlidir. Ayrica dunyada internet , kitaplar ve etrafda muslumanlar varken bir kisinin islami arastirmamasi onun kendi sucudur. Ve ayrica musluman aileden dogupda muslumanligi yapmayanlarin vay haline.

Erkekler Ne Diyor 23

  • Çünkü hepsi Muhammed'in sahte peygamber olduğuna, yalancı olduğuna inanıyor.

    Yav niye bu kadar tek taraflı düşünüyorsunuz, adamların dini inançları var, ve biri gelip 'Seni dinin öyle değil, İsa öyle değildi, yok sizin dininiz değişmiş, bizimkisini alın, yeni çıktı, IDin 6s, içinde sizin dinlerin tüm özellikleri patch edilip düzeltilmiş ve huriler gibi extra özellikler eklenmiş' dese ne düşünürsün?

    Adamlar da aynı senin gibi kendi peygamberlerinin son kurtarıcı olduğuna inanıyor, sonra sen geliyorsun 'Yok bir karışıklık olmuş, asıl son peygamber bizimkisi' diyorsun. Biri çıkıp 'Kuran değiştirilmiştir, son peygamber benim' dese ne dersin?

    2|1
    0|0
    • Görüşünüze saygım var sadece inkar sebebini merak ediyorum. Yani biz diğer peygamberlere iman ediyoruz. Onların kabul etmemesindeki mantık ne?

    • Hepsini Göster
    • @Coffeeboy Neyin deneyimi olduğu çok önemlidir, ne deneyimledin yani? Öneri sunabileceği alanlar aşırı derecede sınırlı kendisinin. Sırf yaştan dolayı birini gözünde büyütmek olgunluk değildir, saygı dediğin şey de otomatik olarak yaşla gelmez kazanılması gerekir.

    • Emredersin paşam, sen ne dersen o..

  • islam dunyadaki en buyuk gucu sagliyor bu butun ozelliklede avrupali zenginlerin canini skan bir durum. din insanlari belli kurallara bagli yasatiyor ve kotulerin daha cok para kazanma daha ozgurce istedgini yasamalarina insanlari kullanmalarina ve yonetmelerine engel oluyor. ve islam 200 yil gibi kisa bir zamanda 200 milyondan 1.5 milyar gibi bir rakama ulasip hrisiyanligin dibine dayaninca alarma gectiler ve bir algi operasyonu baslattilar islama fobi yaratmak icin. ve bu Kurtlar vadisinde rolü icabi ölen bir adama binlerce kisinin sanki gercekten yasanmis gibi cenaze töreni düzenledigi insanlarin oldugu ülkemizde basarili oluyorda. gencecik insanlar islami sorgular yargilar olmus. Allah sonumuzu hayir etsin. Ama islam diger dinleride kabul ediyor cunku onlari indirende bizim inandigimiz Yuce Allah imizin dinleridir sadece hükümlerini kaybetmistir ve son kitap diye emredildigi gunden bugunede baska bir din ve peygamber yeryuzunde ilan edilemedi. iste bati tum zenginligini kullanir ama bizim karni neredeyse cogu zaman ac gezen ve fakir bir adam olarak yaratilan Efendimiz (s. a. v) ' in 1500 yil onceki sozleri hala onlarin gucunun yetmedigi duvarlar olarak varligini devam ettirmektedir. Iste biz buna islam diyoruz en gercek olan yikilmayan hakikat diyoruz iste size kanit diyoruz..

    1|2
    0|0
  • Aman ya rabbi... Ben soruya cevap yazmak için gelmiştim ama yorumlardaki komediyle dehşete kapıldım. Adam "Kuran değiştirilmiş, delili var bende" dedi ya. :))) Rasuluhu okuyunca başka mânâ, rasulihi okuyunca başka mânâ oluyormuş. Bunu okuyunca gülmekten sandalyeden düştüm. Rasuluhu veya rasulihi yazılması, gramerle alakalı bir durumdur, mânâ değişmez. Neyse, daha çok şey yazamayacağım, sinirlerim bozuldu zira. :)))

    1|1
    0|0
    • Ya sormayın onuda Googlede arattı bir siteden buldu yapıştırdı. :D Resmen komedi

    • Yaklaşık 15 senedir sanal alemde takılırım, sayısız dinsizle tartıştım ama böylesini ilk defa görüyorum :)))

  • Dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlar hesabı.. Bu zamana kadar tüm peygamberler basımızın tacı hepside Hak yolu soyledi ama yazılı kitapları onların vefatı sonrası degiştirilmesi insanların kendi işlerine yarar hale getirerek dogruları saptırması ile bozulmustur.. İslam dini ve yüce Kuran yine aynı dogruları soyluyor ve son din olması ilede diger eski kitapların hukmu ortadan kalmıs oluyor. Yani degismeyen gercekler Kuranda yazıyor bunlar digerlernin isine gelmiyo. kndilernie zarar geleceklerini bildikleri halde inadına İslama gecemeyerek dusmanlık ediyorlar tek sorun bu ! rahatlarının bozulması ve gercegi bile bile inkar ederek bizlerede bu hayatı zorlastırmaya calısmak amac bu.

    1|0
    0|0
  • Bana göre tek din İslam değil son din ve hak dini İslamdır. Diğer kitap verilen peygamberler kendilerine verilen kutsal kitap doğrultusunda Allah'ın varlığını ve birliğini tebliğ etmişlerdir. Fakat Kuran hariç diğer bütün kitaplar insanlar tarafından tahrip edilmiştir bu nedenle Hz. Muhammed'i kabul etmezler.

    1|0
    0|0
    • Şimdi dediklerinize katılıyorum fakat "Bana göre tek din İslam değil son din ve hak dini İslamdır." cümleniz bana göre dediğiniz için biraz sakıncalı olabilir. Allah Kuranda islamdan başka din göndermediğini bildiriyor. Buda şu manaya geliyor. Hz Adem den bu zamana gelen peygaberlere islam'ı anlatması emredildi. En son Peygamberimize Kuran vasıtası ile yine islamı anlatmasını buyurdu mevla.

    • Hepsini Göster
    • Evet bende internette benzer yazılar okudum. O nedenle farklı görüşlere sahip ilim sahibi olduğuna inandığım birkaç kişiye daha soracağım bu mevzuyu. Bu konularda çok bilgi sahibi değildim ama sayende ilgim arttı. Araştırıp öğrenmem lazım artık :)

    • Ne mutlu bana o zaman :)

  • İsrailoğullarından kaynaklı aslında. Bir Ulus dinine sahip oldukları için farkedemedikleri bir kibirleri var. Bütün peygamberlerin kendilerinden çıkacağına inandılar. Hz. İsa bile onların içindendi. Hatta hristiyanlar ve yahudilerce İseviliğin önce Yahudiliğin bir kolu olduğu sonradan dini bir öğretiye geçtiği savunulur. Yani eğer Hz. Muhammed bir Arap değil de İsrailoğlu olsaydı kabul edebilme ihtimalleri vardı.

    1|0
    0|0
  • Zaten onlar inkarcı olmasa diğer peygamberlerin gelmesine gerek kalmazdı

    2|1
    0|0
  • Kendini seçilmiş ırk zanneden Yahudiler için İslâm bir düşman, aynı zamanda haktan uzaklaşıp batila yönelen herkes ve her kesim dikkat et İslâm sözüne tahammülü yok. . Yani aslında inanmayanlar islama düşman

    1|0
    0|0
  • Hz. Muhammed , peygamber olacağı anlaşıldığında niye bizim kabileden değil diye Kureyş kabilesi üzerine baskı kuruldu. Haset derler ya, niye bizden değil mevzusu. Herşeyin başı o ya zaten.

    1|0
    0|0
  • Her gönül bir tek sevgiliye dönüktür aslında lakin kıblesi yanlıştır bulduğunu sandığı şey gerçekte aradığı değildir. Kimisi bir gül yüzlü güzele meftun, kimisi bir ceylan bakışlıya mecnundur, bazısı dünyaya kanmış, bazısı mala mülke aldanmıştır oysa. Her biri bir sevgili tarafından sınanmıştır.

    0|0
    0|0
  • bu sorunun cevabını veren insan zaten müslüman oluyor

    2|0
    0|0
  • İslam ALLAH (c. c) ın yeryüzüne gönderdiği " TEK " din değildir. SON dindir. Haliyle bu tarz konularda kendinden sonra gelerek kendi gücünü elinden alacak olanı inkar etmeleri kadar doğal bir durum yoktur.

    1|0
    0|0
    • Güzel söylemişsiniz. Fakat bir karışıklık olmaması adına şunu belirteyim. Allahın Yeryüzüne gönderdiği TEK bir din vardır. oda İslamdır. Son dediğiniz Peygamber yani Hz. Muhammed. Hristiyanlara ve Musevilere gelen Din'in ismide İslamdı.

    • Hepsini Göster
    • Yok bunu ben söylemiyorum Allah' Kuranda söylüyor o yüzden dedim.

    • Ben de sizin söylediğinizi ima etmedim. Teoride haklısınız fakat günümüzde ayrımlaştırıldı isimler bu nedenle kavram karmaşasına neden olur dedim :)

  • kabullenemeyiş

    1|0
    0|0
  • Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş bu kadar basit :)

    1|0
    0|0
  • Tek din Islam degil. 4 buyuk kitap ve 4 buyuk don yollandi. Digerleri insanlar tarafindan degistirildi ve tek hak dini olarak islam kaldi.

    0|0
    0|0
  • iman etmeyi emrettiği için

    1|0
    0|0
  • Pek doğru bir cevap göremiyorum. Kısaca özetlemek gerekirse tanrı ilk dini peygamber aracılığıyla yaymış. Daha sonra bakmış olmuyor yeni bir din ve yeni bir peygamber yollamış bakmış yine olmuyor yine İsa aracılığıyla incil yollamış. İsa ölünce yine millet sapıtmış bu sefer Muhammed ile islam dinini yaymaya çalışmış.

    Ama İsacılar, Musacılar vs Muhammed'i ve dinini kabul etmemiş, inanmamışlar. Bu yüzden ayrılma olmuş dinler arasında. Hikâyenin özeti bu.

    0|0
    0|0
  • Diğer dinlerin inanmamalarının sebebi kitaplarında yazmıyo oluşu... Kuran'da yazmasaydı sen inanırmıydın diğer peygamberlere? Aynı mantık...

    0|0
    0|0
    • hımm ilginç bir mantık kurmuşsunuz. Kuran'da 25 peygamber ismi geçiyor :) Demekki Allah o zaman Tövbe haşa 25 tanesine inanmamızı diğerlerini yok saymamızı emrediyor sizin mantığınıza göre 😂 Allah rızası için bilgi paylaşmadan önce araştırın sonra yazın yaa

    • Hepsini Göster
    • Hatta senin inancın bu diyorum. Fakat dünyadaki müslümanlığa karşı yapılan eziyete mana veremiyorum. Ben bunu sorgularken siz kalkıyorsunuz "Diğer dinlerin inanmamalarının sebebi kitaplarında yazmıyo oluşu... Kuran'da yazmasaydı sen inanırmıydın diğer peygamberlere?" sorusunu sorarak bir nevi benim yanlış bir şeyi sorguladığımı ima ediyorsunuz.

    • Evet yanlış bişeyi sorguluyosunuz... Kuranda Hz. İsa peygamberdir demese inanıcakmıydınız Allah aşkına yapmayın ya... Müslümanlara eziyet eden yok acınacak haldeyiz o yüzden de hakettiğimiz gibi yönetiliyoruz hakettiğimiz durumlara düşüyoruz... Neyse ben fikrimi belirttim konuyla alakalı uzatmanın anlamı yok... Konunun uzama sebebiyse cevabıma olan yaklaşımınızdı. Biraz araştırıp gelin vs. hoş değildi... Hakkınızı helal edin demiştim tekrar istiyorum bunu... Benim ki de helal olsun.. Hayırlı geceler...

  • tek din değil son din

    0|0
    0|0
    • hımm peki siz bana islamdan başka din sayabilirmisiniz?

    • musevi, hıristiyan ancak onlar islam dini geldikten sonra geçerliliği kalmamıştır

    • İyi ama Hristiyanlık Musevilik diye bir din yokki. Hz. İsa ve Hz. Musa ya ve diğer peygamberlere Allah'ın tebliğ emrini verdiği tek din vardır. Oda İslamdır. Siz sanırsam kavimlerin koyduğu isimleri ayrı din olarak düşünmüşsünüz. Günümüzdeki din kavramlarına takılmayın. Onlardan bahsedilirken din < sınıflandırması yapılır fakat. Din Hz. Adem'den buyana tektir. Oda İslamdır.

  • Birisi çıksa dese ki "Ben Son peygamberim Hz. Muhammed'i (s. a. s.) ve diğer peygamberleri tasdik ediyorum." Siz kabul edermiydiniz?

    0|0
    0|0
    • Peygamberler "her hangi birisi" olmadığı için. Birisi çıkıp gelse böyle bir şey idda etse aklından şüphe ederim. Zira günümüzde ben Mesihim diye ortalığa atlayan sahte mesihlere nasıl itibar edilmiyorsa o şahsada itibar edilmez.

  • a. kodumun ırkçılığı yüzünden.

    0|0
    0|0
  • Çünkü diğer kitapların değiştiğini söylüyor kuran. Bir başka kitap gelse ve kuran değişti dese siz de ona inanmazsınız

    0|0
    0|0
    • Ama Bir toplumun kendisine inen kitabı muhafaza edip edememesi ile alakalı bir durum bu. Misalen İsa a. s zamanında havariler vardı. İsa a. s'ın emirlerini ezberlerdi onlar. Fakat daha sonradan onların öldürüldüğü yazıyor. Ayrıca bunu bugün bir çok çeşidi olan İncil doğruluyor değilmi?

    • Hepsini Göster
    • Harbiden cahilsiniz. Tartışamayınca çocuk gibi davranmaya başlıyorsunuz.

    • peki :)))))

  • Ateistim inancım yok ama herkesin inancı kendine. Yanlış sorguluyorsun onların açısından düşün.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • İslam son din olduğundan hepsini kapsadığından kabul ediyor ama onlarınki son din değil üstüne bir din daha gelmiş. Belki bizde öyle olsak aramızda etmeyenler, yediremeyenler gururu üstün gelenler olurdu;kimbilir. Birde onların dini zara görmüş değiştirilmiş yani

    1|0
    0|0
  • vay müslüman programcı helal olsun

    1|0
    0|0
    • neden şaşırdınız :D genelde programcılar dinsizmi oluyor 😂

    • yo ondan değil normalde programcı bencesi böyle olmaz "php başlangıç dersleri" "nasıl program yazılır" "program arayüzü nasıl yapılır" şeklinde olmaz mı :D

    • bence dedim pardon soruymuş :D

  • Onu düşünecek olursak hintlerde ineğe tapıyor eskıdn zor durumda kalıp nasıl denızın ortasından gectıler ozamn ınandılar sonradan Allahın yarattığı bı hayvan cagıza ttaptılar

    0|0
    0|0
  • Elhamdülillah Müslümanım

    1|1
    0|0
Yükleniyor...