Lütfen bana destek olun çıkmazdayım?

hata yaptım bana göre çok büyük kimine göre önemsiz. 8 yıl birine bağlandım 16 yaşımdan beri.. Asker yolunu bekledim 2 yıl geldi hemen söz yapıcaz Dedi ailesi istemedi erken dediler ailesiyle konuştum tek başıma gittim pazar günü evlerine ikna ettim çok sevdim çünkü benim için dünyanın eşsizi gibiydi bugün hayatımın kazığını attı o eşsiz insan.. Sonra bana evlenme teklifi etti ekimde. Ocakta istemeye gelicez dediler herkese haber verdik bizde yakınlara. Sonra babası işten çıktı yapamıycaz dediler kasım aralık tartışmayla geçti neyse yine yapıcam Dedi bana evlenme teklifi eden o köpek. Güvendim ona ben onu eve alıyordum görüşmek için kardeşimde annemi filan kolluydu 1-2 böyle görüştük haliyle birşeyler oldu ama öyle ilişki filan değik öpüşme ellem vs ama bu benim için en büyük hata buna Nasıl İzin verdim aklım almıyo. Bugün yine görüşmek istediğini söyledi bu nişan işi iyice Can'ımı sıkar oldu babam dövdü çok evden attı beni bunlara kendide aileside şahit oldu yine nişan yok tabi bugün babam yine saydırdı bana ağır laflar etti üstüne bu görüşelim Dedi bende durumu izah ettim tavır yaptı tavır yapınca zoruma gitti bağırdım ben bu kadar zordayken onun böyle yapması sonra beni arayıp ailen bana benim aileme düşman ben seninle evlenmem istemiyorum bana düşman olan birileriyle ne işim var senin çeneni çekmem Dedi ve s.. Git diyerek beni engelledi ve Şu an kendisine ulaşamıyorum annesini aradım açmadı erkek kardeşi ve kız kardeşinide aradım açmadılar ben yapa yanlızım çaresizim yardımcı olun destek olun bana bir başıma kaldım ailem sırt döndü sevdiğim diye güvendiğim insan bunu yaptı


0|0
0|3

Erkekler Ne Diyor 3

  • dostum öncelikle ne yap biliyomusn yasadıkların kolay değil biliyorumm gercktn zor yani ama artık geçmişine çizik çek o kişiden sna hayır gelmz oyalıyo seni seven insan bunları yapmz sevdiğine hemde zor bir zamandayken eğer seni sevseydi sana su anda zor günündde destek cıkardı artık unut başksnı sevmye çlş öncelikle ne yap biliyomsn ailenle aranı düzelt düzelttken snra haytnı yeni baştan tasrla onsuz illha pişmn olup dönmye çlşcakk köpek gibi süründür buna çok falza yüz vermssn ondan dolayı öyle pişman olck köpek olck ama aslha yüz verme biz erkek milleti pişmn olrz yüz vermssn köpek gibi olurr eminm artık ona karsı ilgiini kess

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim Zaman ayırdığın için. Ama bunu yapıcak güç yok babam kaç kez dövdü beni onun yüzünden gelmiyorlar sen hala niye peşindesin diye kaç kes dövdü yanımda ol dedim mişan için bir şey yapalım evde zor durumdayım dedim yeter diyip saydırıp engelledi Nasıl dayanıcam o dönmez ki geri

    • dostum bnim seni sevmiyoo sen gerckten seviyosun haklısn aileni karşına almıssın ama o cibiliyetsz naaptı en kötü gününde seni zor gününde bıraktı hayatını değiştireblrsn bence geçmişe bir çizik çiz ailenle aarayı düzelt amaç koy hedef koy önüne onla ugras elbet seni seven birisi cıkar karsına üzülme lütfen daha yasın cok genc hala önünde bir şansn var mahfetme hayatını bu cibilytsiz yüzündn

  • Allah yardımcın olsun ne istersen allahtan iste ablacım bir umuttur

    0|0
    0|0
    • Haklısın öyle tabi Allah razı olsun

  • Bişim sorcam ama yanlış anlama ilişki falan olmadı demi

    0|0
    0|0
    • Hayır olmadı sadece elleme vs kızlık girme gibi bir şey olmadı

    • Ne kafaya takıyon o zmn bırak onun peşini babandan annenden özür dile helallik al yeni bir sayfa aç

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...