Öğle arasından sonra gitmezsem yarım gün devamsızlık sayılır mı?

Arkadaşlar toplam 7 dersimiz var öğle arasından sonrada 3 ders var bu 3 derse gitmezsem devamsız sayılır mıyım? Bir de yarım günlük devamsızlıklar meb mobil bilgi servisiyle veliye yollanılıyor mu?


1|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet yarım gün yazılırsın

    0|0
    0|0
    • Ben 2-3 kere daha yarım gün yazılmıştım anneme mesaj gitmemişti yine gitmez değil mi sadece tam günde yollanılıyor öyle biliyordum doğrularsan çok sevinirim

    • Mesaj olayını bilmiyorum benim zamanımda mesaj atmıyorlardı

En İyi Kız Görüşü

  • yollanir ve tum gun sayilir sanirim

    0|0
    0|0
    • Tüm gün sayılması için toplam ders saatinin yarısından fazla gelmememiş olmam gerekmez mi?

    • bizde boyleydi valla knk

Erkekler Ne Diyor 4

  • Yarım gun sayilir

    0|0
    0|0
    • Ama ben 2-3 kere daha geç gitmiştim mesaj gelmemişti ama eokula girilmişti

    • Yarim gun yok sayilmışın demi

    • Evet ama gitmedi mesaj ama girilmişti
      Yani mesaj gitmiyor mu yarım gün gidilmeyince çünkü 2-3 kere yarım gün gitmedim mesaj falan atılmadı annemlere

  • sayılır ailen numara verdiyse okula mesajda gider

    0|0
    0|0
    • Ama ben bir kaç kere daha geç gitmiştim yollanmadı mesaj yarım gün devamsızlık yapmıştır diye bir de eokulda yarım günler "geç" diye yazılıyor geçleri de "devamsızlıktan sayılmayan günler"e koyuyolar o nasıl oluyo

    • Hepsini Göster
    • Yok valla dünde 1 derse gitmedim 2 derse girdim hiç bir şey olmadı
      Peki şey bişey sorucam meb mobil bilgide 2-3 kere daha yarım gün gitmedim anneme gitmedi mesaj yine gitmez değil mi? Doğrularsan sevinirim

    • direk doğruluyamıcam ama bir kez gitmediyse bidaha gitmez

  • evet

    0|0
    0|0
  • Yarim gün sayilir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • yarım gün sayılır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...