Protein tozundan anlayanlar acil bakarmısınız?

arkadaşlar proteın tozunun katkısı nedir? alıcam ama ıcınde hem proteın hem karbonhıdrat olanından alıcam. ama göbek çevremde hafif bir yag var. antremanları ağır yapıyorum. antreman öncesi ve sonlarıda koşuyorum hep. proteın tozu alsam hem kaslanır hemde o yağı yakabılırmıyım iyice göbeğim olmaz demı?


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ben kullanmıyorum. Gider doğal besinleri tüketirim daha iyi. Zaten yakılmadığı zaman yağa dönüşebiliyor. Spordaki hocalar da önermemişti zaten.

    0|0
    0|0
    • işte onu yapmakda cok zor ben nerden bulayım kırmızı etı olmus kılosu 50tl tavuk yıyorum ama oda bıyere kadar

    • Hepsini Göster
    • aldım bakalım izole protein tamamen proteın var ıcerısınde karbonhıdrat yok

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kardeşim aminoasit de alman lazım universalın en kalitelisi o ben ondan kullanıyorum. Antrmandan önce içiyorsun yağ yakımın 2 katına cıkarıyor protein tozu ise kası besler. İçinde et yumurta protein olan herşeyin toz hali var vede aromalı.
    Senin yap yakımın için aminoasit alman lazım

    0|0
    0|0
    • hmm Şu an amınoasıt alcak durumum yok sadece proteın alcam. napmam lazım? koşarak yakamammmı o karnımdakı bölgeyi?

    • Hepsini Göster
    • Eritirsen kas yapar tabi ilk başta diaframın şişer

    • anladım kardeşm. yanı dediğim gibi göbeği büyütmesinde :D sorun diil

Yükleniyor...