Küçükken Taciz edildiğimi evleneceğim kişiden gizlemem doğru mu?

Çocukken bir akrabam tarafından tacize uğradım hem de defalarca bakkalın oğluydu beni abur cuburla kandırarak taciz ediyordu çocuktum anlamıyordum anlayacak yaşa gelince hatırladım olanları kimse de bilmiyor anlatamıyorum


0|2
618

En İyi Erkek Görüşü

  • Boşver kardeşim anlatma. Sende unutmaya çalış. Dediğin gibi daha aklın ermiyormus hiçbirşeye. Gerçekten sevdiğin adama anlatırsın bu sefer güven sorunu başlar senin kendine sırrın olsun, geleceğine odaklan.

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • değil söylemelisin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • Anlat tabi tacizci yabanci degil anlat ki o seref yoksunu deyyuzun icabina baksin yoksa adami aptal yerine koyarsin o akrabanla adam konusurken.
    Ben mesela oyle bir akrabayi cok fena becericem zamani geldiginde ilk gordugum anda makatindan kan getiricem ne kadar bira sisesi varsa oturacak ona.

    0|0
    0|0
  • Saçmalama söyleme tabi çocuk çocuk şeyleri

    0|0
    0|0
  • Vay o... Pic güzel kardeşim onun ben ta...

    0|0
    0|0
  • anlatmak zorunda değilsin

    0|0
    0|0
  • Dürüstlük önemlidir sen söyle. Evlendikten sonra öğrenirse ağır gelir bak. Hem de erkek töre kanunlarını benimsemiş maço tipli ise, hem bakkalın oğlunun hem de senin hayatın tehlikede demektir.

    0|0
    0|0
    • Öğrenemez ki yani anlatamam kimse de bilmiyor bilinse iç savaş çıkar desem yeridir

    • Hepsini Göster
    • Ama çocuktum geçti gitti sucum yok ki

    • Neyse söyleme ağzını sıkı tut ama.

  • Anlatma kötü sonuçlar doğa bilir

    0|0
    0|0
  • Ne hikmetse aklima müjde ar geldi

    0|0
    0|0
  • değil anlat

    0|0
    0|0
  • Anlatmana gerek yok...

    0|0
    0|0
  • böyle tatsız şeyleri paylaşıp adamın canını sıkma bence geçmiş geçmişte kalsın unutmaya çalış

    0|0
    0|0
  • Ya çocukken topun inşaata kaçmamış anlatmasanda olur :)

    0|0
    0|0
  • Allah yardımcın olsun.

    0|0
    0|0
  • herşeyi de anlatma

    0|0
    0|0
  • doğru

    0|0
    0|0
  • Çocukken yaptıkların cahil dönemin ve bir şey bilmediğini ifade etmişsin. Anlatılacak bir şey yok. Boşuna sevdiğin adamı şüphelendirme.

    0|0
    0|0
  • patlak catlak yoksa soyleyip adamin kafasini karistirma bence

    0|0
    0|0
  • Anlatırsan kan çıakr

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • evleneceğin kişiye tamamen dürüst ol böyle şeyleri saklama anlat ki bu durumlarda sana nasıl davranıyo anlıyo mu gör bir nevi denemiş de olrsun.

    0|0
    0|0
  • Birak evlenecegim kisiyi ben kimseye soyleyemiyorum tek 1 kisiye soyledim o da artik yok

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Gizlemen doğru değil bence.

    0|0
    0|0
  • tecavüz değilse anlatmaya gerek yok

    0|0
    0|0
  • Ne gibi taciz ediyordu

    0|0
    0|0
    • Cinsel organını kalçama sürtüyordu arkadan baskı uyguluyordu hatırlamıyorum fazla

    • Nikinle beni takip edermisin canım konusalım senle biraz gel

Yükleniyor...