Hic ama hic kimseye guvenmiyorum?

Kimse sicak samimi gelmiyor. guvenmiyorum hic kimseye. kendime bile.
Ne yapicam ben? Aferin guvenme demeyin. Herseyin Asirisi zarar. goruslerinizi bekliyorum. ciddi olalim lutfen..

Güncellemeler:
1 kisi bile adam gibi yorun yapmadi. yazik..

0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bende öyle

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • ya iyide zaten tanımadığın herkes yabancı. yabancılara da güvenme zaten. tanıdıkların ile de anca zaman ile güven oluşur yani her şey normal tek sıkıntın kendine güvenmemen

    0|1
    0|0
  • Geçer zamanla

    0|0
    0|0
  • Güven sorunlarınızı aşmalısınız kızlar adamlar aya çıktı siz yaya

    0|0
    0|0
  • Kimse senden güvenmeni istemiyor ki zaten.

    0|0
    0|0
  • bende sana güvenmiyorum nolcakşimdi :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Boş ver tek tabanca takıl

    0|0
    0|0
  • bend güvenmion kank gel berbr güvenmiyehk :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...