Çarşaflı bayanlara olan önyargı?

Allah rızası için örtünen bayanlara neden önyargılı davranıyorsunuz?

Güncellemeler:
Aile zoruyla örtünmüyoruz. Sadece Allah rızası için.

1|3
25|33

En İyi Erkek Görüşü

  • Önyargılı davrananlar yobazın önde gidenidir. Çarşaflı bayan gördüğümde Peygamber SA. VMİN hanımları aklıma gelir ALLAH sizden razı olsun bu dönemde tam manasıyla islama kurana hadise uygun en garanti örtünme şekli ve takvadır çarşaf.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 32

  • Şimdi benim nişanlım da tesettürlü fakat çarşaf olayı içinde yaşadığın coğrafyanın yapısına aykırı olduğu için yargılamaları doğal islamda diyorki giyim şeklinizi islamın öngördüğü şekilde bulunduğunuz coğrafyanın giyim şekline adapte etmelisiniz diyor çünkü bu ülkede çarşaf farklı ideolojiler ve çıkar amaçlı ideolojiler tarafından sömürü amaçlı terör faaliyetlerini eyleme dönüştürmek için kullanıldığı için sakıncalı ve böyle olması normal daha önce bu yolla çarşaf içinde çarşaflı canlı bomba eylemleri ile terörist eylemler gerçekleştirildi ışıd örgütü mensuplarıda çarşafa bürünüyor o yüzden bu tarz durumlar yaşaman doğal bu ülkede çünkü Türkiye Cumhuriyeti devletinin dini ve yönetim şekli islam değildir, kardeşim

    2|2
    0|0
    • Osmanlıdada çarşaf giyiliyordu. Zaten bizim kültürümüzde var.

    • Hepsini Göster
    • Güzel bir yazı olmuş. Sayende eksik bildiğim bazı şeyleri öğrenmiş oldum Teşekkürler

  • Çünkü onlar kendilerini cinsel obje ve erkeklerden aşağı olma durumunu hiç karşı koymadan kabullenmiş ve bu durumdan garip bir şekilde gurur duyan kimselerdir.
    Kimse bana allahın emri falan demesin. Koskoca allah milyarlarca gezegenden, bu dünyayı bulup milyar tane canlıdan insanı bulup onunda gidip dişi olanının saçınamı kafayı takmış. Böyle bir tanrı size mantıklı geliyorsa beyin ölümü gerçekleşmiştir. Ha ben bunu erkek olarak söylemeye utanıyorum ama kadınlar bu yaptıklarından gurur duyuyor. Ulan ölünce sorguya zeus gelirse ne gülerim haa.

    1|0
    0|0
    • @Egeliii Yorumunuzu şimdi gördüm okudum fakat uslubunuzda katılmadığım yönler var ve fikirlerinizdede öyle onları cevaplamak isterim.. Cevabınız:Koskoca allah milyarlarca gezegenden, bu dünyayı bulup milyar tane canlıdan insanı bulup onunda gidip dişi olanının saçınamı kafayı takmış. Böyle bir tanrı size mantıklı geliyorsa beyin ölümü gerçekleşmiştir.
      Benim cevabım1. cisi İsan eşrefi mahlukat olarak yaratılmıştır. Bir hesaba tabi tutuluyor yaptığı herşeyden bir kul olarak hesaba tutuluyor eğer öyle olmsaydı tanrı kullarını başı baş yaratmış hiçsorgu sormaz kural koymaz derdiniz. Hesaba tabi isen cennet ve cehennem 2. sinden birine gitme durumun varsa ozaman senin kestiğin tırnağa kadar aldığın nefese hesaba tabi tutulursun. İslam ilmi bilmeden inanmadığınız bir tanrıya iftira atmanız vede bozuk bir uslüble bunu yapmanız sizi bilgili ve komik yapmaz aksine cahil ve aciz yapar. Heleki giyinme kuşanmanın islamda büyük bir yeri ve önemi vardır.

    • Hepsini Göster
    • Sen Tanrının doğru olduğunu söylemedin ama onun koyduğu kuralların doğruluğundan bahsettiğini söyledin öylemi? Kardeşim sen ne yazdığının farkında mısın. bir kere kendinlie çelişiyorsun. İkincisi biz seninle tartışamayız çünkü sen bana inanmadığım bir kitaptan alıntılar yapip aha bu doğru sen yanlışsın diyorsun böyle tartışma olmaz. Kanıtlanabilir, akla yatan şeyler getir ki tartışalim, yoksa burada bir nokta koyalim çünkü zaman kaybı.

      Ben sana teşekkür ediyorum yorumların için, saygı duyuyorum sana, inancına. O senin fikrindir bu da benim fikrimdir ama aynı toprağın üstünde beraber yaşamak durumundayız. İfade özgürlüğü diye bişey fikrini belirt tabi bunda bir sakınca yok ama empoze etmeye çalışma. Ben nasıl '' bigün herkes ateist olup dogru yola gelecek '' demiyorsam sende kendi doğrularınla böyle bir saçmalığa girişme. Benim inancım doğru ''şeriat'' gelecek kafasına girersen birbirimize düşeriz diğer milletlerde bize kıçıyla güler.

    • Sen cok konustun egeli. Allahu tealanin sadece insanlara hayat verdigini dusunursen boyle demen normal. 18bin alem var. Sadece insan yok.

  • Örtünenlerin ön yargısından dolayı.

    0|0
    0|0
  • Basit. Dc universe fanıyım çarşaflı görünce aklıma Ra's Al Ghul'ün Nandaparbat taki suikastçileri geliyor istemsizce korkuyorum aman Allah korusun düşman başına 😆

    2|0
    0|0
    • Allah size hidayet nasip etsin...

    • Hepsini Göster
    • O zaman kapanmakta yoktur senin düşüncene göre?

    • @Tutku_alsancak çıplak gez diyen yok zaten aklı selim çıplak gezmez 😆 kapanmak yoktur sadece tahrik edici olmamak gerekir şayet namusunu koruma derdindeysen çarşaf giy Ra's Al Ghul suikastçileri gibi gez demiyor Allah 😆 basit önlemler var transparan giyme göğüs dekoltesini abartma şort değil bildiğin boxer gibi olan şu kızların giydiği slim lerden giyme yeter bunları ben aklımdan sallayabilirim en basiti 😆 erkekler hemen tahrik olan varlıklar değil aaaa saçını gördüm seninle yatmak istiyorum diyen erkek yoktur herhalde varsa da o kısırlaştırılmalı😆 ellerin görünüyor gel sevişelim yüzün çok güzelmiş hadi yatalım diyen yok. bir erkek olarak söyleyebilirim ki çok kısa giyinmeleri tahrik ediyor fakat tutuyorum kendimi gerçi benim başım bağlı 😆

  • Bunu bilerek hareket edin ozaman, ön yargımız tamamen içinizdeki karatersiz örtünün altına tayt giyen sağ da solda öpüşenler, ya taktığınız şeyi çıkartın ya da ona göre ağır davranın

    1|2
    0|0
    • Cahilce yorum.
      Tesettür kadına ve erkeğe farzdır emri uap. Sonra yargıla

    • Hepsini Göster
    • @Iwillwishfordying He türban takıp köşe başlarında öpüşebilirler tayt giyebilirler bunda sıkıntı yok, ben türbanı çıkart diyince sıkıntı oluyo öyle mi?

    • @METKOV 1. cisi Sizin bu söylediklerinizi yapanlar genelde süslümanlar olur zaten onların kafasındaki eşarpla farz yerine gelmiş olmaz.2. cisi Kişi çarşaflıda olsa böyle birşeyi yapıyor bile olsa siz yinede onu çıkartsın diyemessiniz insan günah işleyebilir yanlış yapabilir tesettüre riayet eden bir hanımefendinin böyle şeylere dikkat etmesi ve kaçınması gerekmektedir. Aynı şeyler bizim içinde geçerlidir bizim tesettürümüz göz kapaklarımızdır. Umarım açıklayıcı olmuştur.

  • Çünkü örtünenlerin çoğu sadece örtünmüyor aynı zamanda siyasi konularda kutuplaşma yaratıyor. Oturup sadece dinini yaşasa kimse nefret etmez müslüman olanın da yapması gereken bu. Halkın bir olmasını sağlamak. Ama bunun tam aksi yapılıyor. Belki hepiniz yapmıyosunuz ama yapanlar yüzünden siz de yanıyosunuz.

    1|0
    0|0
  • hiç ön yargım yok olmadı

    0|0
    0|0
  • Kimin nasıl giyinip, neye inandığı ile ilgilenmiyorum. Kişi isterse, çırılçıplak olmayı kendine hak görüp patatese tapabilir.

    0|0
    0|0
  • Ben şahsen önyargılı davranmam. Yani davranılmaması gerekir.
    Bir insan öyle kapanabiliyorsa, bu Allahın emrini tam manasıyla yerine getiriyor demektir.
    Siz kimin ne dediğine bakmayın. Allah yardımcınız olsun. En sonunda kazanan siz olacaksıniz...

    0|1
    0|0
  • Davranmıyorum.

    0|0
    0|0
  • laik bunlar olmaz olmamalı diye diye kendilerinide milletide mahvetmeye çalıştılar boşver bunları azınlık Allah katında kazanan taraftır

    0|1
    0|0
  • Maalesef uygulanan bir durum bu. Bana göre ister tüm kadınlar çıplak gezsin isterse hepsi tesettür içinde olsun. Sonuçta allah bize göz kapağı vermiş bakmak istemeyen bakmaz. Kişi hürriyeti diyoruz , bu sadece açık giyinen bayanlar için olmamalı yani. Kapanan da istediği gibi kapanıp insan içine çıkabilmeli ,

    0|0
    0|0
  • Davranmıyorum kanka :)

    0|0
    0|0
  • bir onlara değilki açığınada var herşeye bir kulp buluyoruz işte

    1|0
    0|0
  • Bence Çarşaflı bayanlara helal olsun dinin gereğini yapıyorlar ben onları örnek vatandaş olarak görüyorum ve teşekkür ediyorum Allah razı olsun onlardan

    2|0
    0|0
  • evet ön yargılıyım ön yargılı olmaya devam edeceğim. kim için ne için kapandığının hiç bir önemi yok.

    1|0
    0|0
  • Son dönem misyonerlerin çarşaf giyinip açık saçık foto video yayınları yapması insanların görüşünü nevrini değiştirdi

    0|1
    0|0
  • Ben ön yargılıyım arkadaş ya o tesettürü taşıyabilecek ya da tesettürü kirletmeyecek ortası yok. Yani üstü Mekke altı Paris olmayacak tesettür yakışsın diye giyilmez Allah rızası için giyilir. Ama Türk kültürü deyince sadece Osmanlı'daki Türk-İslam kültürü gelmesin akla ( bizim kültürümüz giyinmiş ve yaşam olarak islamiyetten önce bir İslam kültürüne en yakın olandı.

    0|0
    0|0
  • dini kullanıyorsunuz , kitapta öyle mi yazıyor cahiller , git iranda git çarşafını tulumunu

    1|0
    0|0
    • @maylfa Dini kullanmak? Bu tabire oldum olası gülerim hayırdır arkadaşlar kervan filanmı var din filanmı satıyorsunuz? Farzı uygulamanın nesi yanlıştır. Çarşafın bana kurandaki örtünme hususundaki kurallara ters düştüğüne dahil delilin varmıdır? Okadar müctehid sahaba buna birşey dememiş bilememiş siz biliyorsunuz yani öylemi? Vede Cevabı verirken neden hakaret kullanıp agresif bir şekilde cevap verirsiniz onuda anlamış değilim.

  • yanlış duyum almış olabilirsin.. ks'nin ismini kim verdi?

    0|0
    0|0
  • Çarşaf ne Kuran-ı Kerimin neresin de yazıyor giy diye çok istiyorsan irana git

    1|0
    0|0
    • Bu kafaadan va, geç bence
      Çarşaf yazmax. Cuvalda giyeriz örtüyü sağlıyorsa.

      Begenmiyorsan sen git.
      Çünkü atalarımız farklı senle bizim. Ülke için gram katkıda bulunmayıp ona buna irana git diyemezsiniz

    • Hepsini Göster
    • E biz niye alaljm?

    • @yarenbirsen alma o zaman ne diye sazanlık yapıyorsun sen namus bekçisimisin

  • valla hiç bir zaman önyargım olmamıştır.. içten içten onları tebrik etmişimdir. Ama toplumun özellikle İzmir gibi bir yerde carsaflı kadınlara nasıl baktıklarını görüyorum.. Ya herkes inancını inandığını yaşamalı..

    0|0
    0|0
  • Önyargının sebebi, yahudinin kendi rahibelerini cici gösterip, İslam inancına göre örtünenleri terörist gibi gösterip algı yaratması.

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bir şey. allah sizleri korusun

    0|0
    0|0
  • Arkasında söyle şişiriyolar ya gösteriş için bir kızın mini etek giymesinden farksız ikiside gösteriş

    0|0
    0|0
  • Aile baskisindan kapaniyorlar sonrada ALLAH rizasi icin kapandik diyorlar

    0|0
    0|0
    • Aile baskısı ile kapananlar bilgisizlerdir düzgün ortunemezler. Kaldı ki çarşafı şerif.

    • Hepsini Göster
    • Bence sen ilk önce tarihi öğren. Burayı soysuzlarin atası savaşarak korumadi.
      Benim atam ninem korudu. Kovmaya hakkın yok.
      Gavurlar da gitsin o zaman gibi saçma cümle kuruyor muyuz biz?

    • @yarenbirsen gavurlarda gitsin çarsaflilarda hocayim diye geçinen cocuklara tecavuz eden yvşaklarda gitsin

  • yargılamam hepsi bacımdır

    0|0
    0|0
  • Kızlar örtünmek fark iken neden örtünmüyorlar hangi sebeple yani ben de onu merak ediyorum.

    0|0
    0|0
  • Ön yargı yok yapmam

    0|0
    0|0
  • ben öyle bşey yapmıyorum yapamam zaten ayrıca burda neredeyse %50 i çarsaflı insan

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 25

  • Herkesin tercihine saygım sonsuz ancak Arap kültürüyle İslam'ı karıştırmak yanlış. Araplar yani o zamanların bedevileri, çöl fırtınalarında ve rüzgarlarında ağızlarına ve burunlarına kum dolmasın diye peçe takıyorlardı. Hatta çöl iklimi olan kesimlerde yaşayan insanların bir çoğunun peçe taktığını görürsün. Kadınların çarşaf giymesi başlı başına bir arap kültürüdür. Osmanlı zamanında dahi arap kültürünün etkisinin olmadığı ancak İslam'ın yaşandığı kesimlerde kadınların saçlarının gözüktüğü ve çarşaflı olmadığını görürsün. Yani çarşaf arap kültürüne ait bir giyim şekli, kusura bakma kardeş. Tarihe biraz baktığında her şey çok bariz oluyor.

    3|0
    0|0
    • Aynen kuranda da örtüden bahseder boyuna atılması söylenen ama çeviriyi başörtüsü olarak yaparlar. Tamamıyla araplığı ülkede yaşatmak amaçlı hocaların oyunu.

  • Ben onlara imrenerek bakıyorum. Çok hoş görünüyorlar bence. Başka türlü bakanlar ölsün yaşamasın.

    1|2
    0|0
  • Asil Kapanmayana Neden tuhaf bakiyorsunuz? Kapanan kadinlara aslinda saygi duyulur bence. Tabii bilemem yasadiklarinizi.

    1|1
    0|0
  • Sen de amma reklam yapıyorsun ha

    1|0
    0|0
    • bunlar gibi din tüccarlarının olmadığı bir sayfa değil, artık yeni evren istiyorum!!!

  • Davranmam

    1|0
    0|0
  • Bu medya ve olaylaylar yüzünden.
    Önyargıları elinde patlasin inşallah.

    0|0
    0|0
  • Benim çarşaflı arkadaşım vardı severdim hiç onyargili olmadim

    1|0
    0|0
  • Ne yalan soyliyim ben carsaflilardan birazcik korkuyorum :/ ama cok cok sevdigim birinin ricasiyla 5 dk kadar falan giymistim, sandigimin aksine iceride hava almak zor olmuyormus, daha serin rahat bile gelmisti hatta :)

    0|0
    0|0
  • ben öyle davranmıyorum valla :D

    1|0
    0|0
  • Kimsenin on yargılı davrandığı yok. Olan var mi olabilir ama başı açık insanlara ne kadar on yargılı davraniyorsalar carsaflilara da ondan fazla değildir

    0|0
    0|0
  • Ürküyorum çarşaflılardan

    0|0
    0|0
  • İnancının gereğini yapan herkese büyük saygı duyuyorum fakat dikkat edipmesi gereken karşı cins tarafından dikkat çekmemek. Ama çarşaf giydiğinde normal tesetürlülerden daha fazla dikkat çekiyosunuz. Yani her şey dönemine uyarlanılarak yaşatılmalı. Bence dışarıda çarşaf giymek sarıkla dolaşmakla eşdeğer.

    0|0
    0|0
    • Dikkat cekmedeki nazarlari algılamak önemli. Hayret mi şehvet mi?
      Bu farkı anlarzsak herşey güzel olur

    • Hepsini Göster
    • Çarşaf eski tarifjhi değildir
      O ayrı bir olay bir de ordan açıklamayayim. Moda da eski yeni demode kavramları vardır.
      Tesettür de moda yoktur. İmkân yoksa tdsetturu sağlayan çuvalla bile ortunme gerçekleşir.
      Anlaşıldı inşallah.

    • @yarenbirsen Yazdıklarım gayet ılımlı şeyler. Tesettürde moda olmadığını savunmaya da devam edebilirsiniz bence vardır. Yine herkesin inancını yaşayışına saygı duyarım ama bunlar benim düşüncelerim.

  • Milletin beynini degistiremezsin. Önyargilari kaldirmak, atomu parcalamaktan daha zor demis einstein.. kendisi yahudiydi.. bir mülteci olarak almanya da yasadi ve hep dislandi..

    0|0
    0|0
  • çarşaf ne ya kuranda başınızın üstünden boyunudan örtü sarkıtın diyo çarşafla burnunu ağzını kapamı diyo

    0|1
    0|0
  • Eğer allah rızası için kapaniyorsaniz ki bu kitapta da boyle geçer o çarşaf göz hizasında değil burun altında duracak , carsaftaki amac ta zaten burun altında bırakarak kendinizi çirkin gostermektir.

    0|0
    0|0
  • Normal kapanmayı anlarım. Ama çarşafı abarti takıntı olarak görüyorum.

    1|0
    0|0
  • Kapalılığa lafım yok ama çarşaf.. Bilmiyorum mantıklı gelmiyor kişiden kişiye değişir saygı duymak lazım

    0|0
    0|0
  • Herkes istediğini yapabilir.

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum davrananlar konuşsun

    0|0
    0|0
  • kapalılığa lafım yok ama çarşafı sevmiyorum o kadar çok takmak isteyen varsa irana gitsin bence! ayrıca hoş bir görüntü olmuyor

    0|0
    0|0
  • Eşcinseller bile varken neden ön yargılı olayım ki

    0|0
    0|0
  • Ben takdir ediyorum.

    0|0
    0|0
  • bende davranmıyorum herkesin kendi tercihi. 😨

    0|0
    0|0
  • Savunduğunuz hayatla yaptıklarınız örtüşmüyor. En temele in. Misal sinemaya konsere gitmek. Savunduğunuz şeyde bunların hepsi yasak. O zaman faydalanma bu nimetlerden

    0|0
    0|0
  • insan bile değiller çarşaflılar iğrenerek bakarım. bari türban tak derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...