Ateistlere cevap gelsin mi?


dün kendini ateist sanan bir arkadaşıma öldükten sonra nereye gideceksiniz diye sordum. cevap vermedi. daha sonra hadi biz neyse cennet ya da cehenneme gideceğiz siz harbiden nereye gideceksiniz? keriz gibi ortada mı kalacaksınız? dedim cevap vermeden uzaklaştı. Salak ergenler 😂


2|1
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • Ateistlerle bir daha asla ugrasmam supheye dusuruyolar :)

    0|1
    0|0
    • Seni o 3-5 laf işitip kulaktan dolma, asılsız bilgilerle ortalıkta ben ateistim/deistim demeyi kendine ilke edinen yavrucaklar şüpheye düşürmeyi başarıyorsa, bence imanını güçlendirmen gerekir..

    • Hepsini Göster
    • @Tarlaperisi

      Görüyormusun, @henüzçokgenç beni engellemis. Görüyormusun Müslümanlar Ateistlerin Dini bilgilerinden ne kadar korkuyorlar :D

      Yaa korkmayin okadar, biz size yalan söyleyecek degiliz, size sadece hakkikati gösteriyoruz.

    • @Karatad seni engellemedim , senin gibi lafı 1000 defa okusa da anlamayacak kişilerin mesaj atmaması için direk kapattım mesaj kutusunu. Neyse sen takılmaya devam et. Anlamadıysan da yazdığımı tekrar tekrar oku.

En İyi Erkek Görüşü

  • bu kadar saçma bir soru sorarsan cevap vermez tabi mk

    1|0
    0|0
    • Zekana tüküreyim bu ergen ateistleri içine sokmak için diyalog sadece. Ağzı süt kokan bebeler gelip allahı sorguluyor mallar

    • Körü körüne inanmaktansa sorgulamak daha iyi değil mi? Bırak isteyen sorgulasın. Herkes şüphe duyabilir.

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bir arkadaşım vardı "öldükten sonra doğmadan önce neysek ölünce de öyle olacağız" demişti. Beyinsiz ergenler.

    0|0
    0|0
    • Sen beyinsizlerle arkadaş olursan olucağı buydu zaten

    • Sende bana laf çarpacak yer illaki buluyorsun. En iyisi hiç muhattap olmamak kendi görüşümi şikayet etmek.

  • Sinekler öldükten sonra nereye gidiyor?

    0|0
    0|0
    • canlılar 3'e ayrılır Bitkiler, Hayvanlar ve İnsanlar bunların ölüm canlıların hepsi için varolduğuna göre sinekler nereye gider bir düşün

  • ahahah çok iyi ya 😂

    0|0
    0|0
  • İnançlara saygı duymayi ogrenememissin

    1|0
    0|0
    • İşte seviye belli

  • yok olacaklarini söylüyorlar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Valla çocuksu düşünceler bunlar marjinal olma çabaları

    0|0
    0|0
  • Şükürler olsun müslümanım. Ama inançlara saygı duymalısın

    0|0
    0|0
    • Ateistlik bir inanç değil yanlız önce bunu öğrenmelisin ayrıca beyinsizlere saygı duymak kendim için hakaret olur nasıl olurda bu mucizeyi görüpte kör oluyorlar demek ki beyinleri yok :)

  • Sadece ergenlermi ateist oluyor aptal herif

    0|0
    0|0
    • Ne fakreder 40 yaşında ateist ergen kafasında olmuyor mu salak öyle kapaklar atarım ki cevap bulamayıp içine sokarsın

Yükleniyor...