Zoretanin,roac, aknetrent kullananlar baksın lütfen

Arkadaşlar 25 gündür zoretanin 10+20mg kullanıyorum . Bu günlerde bel ağrılarım çok artti. Ayrıca el ve ayak bileklerim çok hassaslasti. En küçük bir zorlamada acıyorlar. Yürürken iki ayak bileğim birden acıyor. Sizce bu normal mi ne yapmalıyım?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ben 1buçuk aydır kullanıyorum ilacı hiç böyle bişey olmadı :S herkeste aynı etkiyi vermiyor. ağrıların için aspirin içebilirsin iyi geir

    • Tsk

    • çok yanlış zamanda yazmış doktor o sıcaklarda nasıl kullanıcaksınız ilacı çok kötü..

    • benim haziran sonunda biticek işte. güneş kremi kullanıcaz mecbur :/

Erkekler Ne Diyor 3

  • tekrar görün doktora

  • 5. ayımdayım dilediğin soruyu sorabilirsin. :)Bende de eklem ağrıları var fakat bu kadar değil.Ayrıca ben 40 gr kullanıyorum.Nedeninin roaccutane olacağını sanmıyorum.

    • ben sorayım, sivilce artışı kaçıncı ayda başladı ve son buldu? benim 1buçuk ay oldu artış yok, eskisi gibi. 1. aya girmeden sivilceleri artanlar oluyormuş

    • Benim de şimdilik sivilce artsm olmadi

    • İlk 2 ay ilacın etkisini göremedim bazı yerlerde daha büyük sivilceler çıkıyordu.3 ve 4. aylarda yüzüm aşırı derece de kurudu,dudaklar felaket oluyor zaten.Sivilceler daha hafif çıkıyor.5.ayımdayım artık sivilce çıkmıyor yüzümde de sivilce kalmadı ama lekeler var.Sivilce lekeleri büyük dert yavaşca onlar gidiyor.6. ay sorun kalmaz gibi ama kimyasal peeling yaptırmayı düşünüyom.

  • 3.aydayım dudak kuruluğu hariç birşey görmedim birde göz yanması

Kızlar Ne Diyor 2

  • bu tarzda akne ilaçlarında kemik,bel,bacak kasları gibi ağrılar olabiliyor.Bende zamanında bu ilacı kullandıgım için biliyorum.Birkaç ay daha ara ara bu ağrıları çekebilirsin ama ilaç bittikten sonra geçiyor zaten korkmana gerek yok diye dusunuorum

  • sahte olabilir

Yükleniyor...