Kuma getirceklermiş?

Uzaktan tanıdıklar var 10 senedir bebekleri olmuyor bayada varlıklılar kaynanası ve işte kayınpederi kuma getircekmiş ama çocuk ikna olmuyomuş ikna etcez demişler hayır adam karışmıyor kadına yazık değil mi niye böyle salaklıklar yaparlar anlamam kadında boşanır zaten bir şey değişmez ki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz haklılar mı sizce?

Güncellemeler:
ya arkadaşlar adamın anne ve babası istiyor kuma adam istemiyor

0|0
9|10

En İyi Erkek Görüşü

  • getirsin ne olmuş.

    1 elin nesi var 2 elin sesi var

    0|0
    0|0
    • adam istemiyor başka kadın adamın anne babası istiyor adam karaktersiz değil

    • Hepsini Göster
    • öbür türlü ney

    • Yetmezse kullanırım

En İyi Kız Görüşü

  • Bosansinlar kuma nedir yaa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Baya varliklilarsa o kuma gelir kadinda bosanmaz.

    0|0
    0|0
  • Şahsen bende şahit oldum buna benzer evli bir çift tanıyorum 15 senedir çocukları olmuyordu kadının isteğiyle adam eve kuma getirdi ama 15 senelik eşi 15 senedir çocuğu olmayan kadın hamile kalmıştı kuma gelende hamile kaldı hayırlısı takdiri ilahimi desem bilemedim siz karar verin ;)

    0|0
    0|0
  • ınsan kendı neslının surmesını ıster elbet bunun ıcınde kadının dogurganlık ozellıgı olması gerek sımdı belkı evlatlık alsın falan dıyen olur ama o cocuk sızın neslınızı surdurmus olmaz bu tamamen kısılerın karsılıklı anlasmasıyla alakalı bı durum bızım yoremızde cook var bunlardan

    0|0
    0|0
    • böyle insanların nesli sürse ne olur sürmese ne olur? Allah ın var bir bildiği işte...

  • Kuma ne saçmalık böyle? Ben kadın kısırsa ve tedaviside mümkün değilse, boşarım sonra ne yapacaksam yaparım. Allah beni böyle duruma düşürmesin.

    0|0
    0|0
    • adam istemiyor başka kadın adamın annesi babası istiyor

    • Hmm böyle erkeklerde varmış demek belliki çok seviyormuş. Allah sabır versin.

  • benim hayatımda olması gereken hatun, başkasının kuması olmaya gidiyo, anşaşılan gene bize hatun düşmeyecek.

    0|0
    0|0
  • aslında aykırı düşünce ama her erkeğin de sevebileceği bir durum..
    İstanbul'da başakşehir bu işin başkenti denebilir..
    sorun kadında galiba.. tıbbi olarak tescillendi ise adam neden istemez ki?

    0|0
    0|0
  • Adam istemiyor madem almasın o zaman, anne babanın zoruyla ne demek ya, kendi iradesi yok bu adamın?

    0|0
    0|0
  • cahillik işte

    0|0
    0|0
  • ikincisini alsın nolcak

    0|0
    0|0
    • adam karaktersiz olmadığı için istemiyor adamın anne babas istiyor

    • Hepsini Göster
    • @TekTaşııOlmayanKız hep bor torunu olsun isteyen bir anne babanin hali ne olur sence? Esas mesele ilk karisini basindan atip atmamasidir, sen amacin ne oldugunu saniyordun? Insanlarin hayati senin buldigin gibi işlemiyor tektaşsiz kiz

    • @TekTaşııOlmayanKız tek taşın benden ahah ahaah süper cevap

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yeni alacakları (kuma) kadına harcıyacakları masrafla ne tedavi yöntemleri var o iş bin kere hallolur.

    0|0
    0|0
  • kacinci yuzyildayiz ne kumasi

    0|0
    0|0
  • ne saçma bir iş kuma diye bişey kalmadı bu dünyada kadına yazık ayrıca. adam da anne babasına karşı gelmeyi bilsin bir zahmet.

    0|0
    0|0
  • Kuma hiç güzel bisey degil

    0|0
    0|0
  • kumadanda çocuk olmazsa ne gülerim he

    0|0
    0|0
  • tup bebek yapsınlar o zmn?

    0|0
    0|0
  • Ya kuma getirince esas kızın da bebeği olursa? Insanlar gerçekten bazen çok acımasız. Ah bu kaynanalar kayınpederler... inşallah oğlan kesinlikle kabul etmez bir çıkış yolları olur inş

    0|0
    0|0
  • Sacmalik tamamen yazik kadina ya Allahtan medet umacagima baska kadindan mi umuyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...