Sevgililer gününde napacaksınız planınız nedir?

Evet arkadaşlar sevgililer günü geldi çattı. Sevgililer gününde napacaksınız?


2|0
11|9

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Annemle güne gitcem belki birinin anası beğenir 😀

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Evde yatıp yuvarlanacam kanks

    1|0
    0|0
  • Evdeyim yahu

    1|0
    0|0
  • Erkek arkadaşlarla okey oynarız

    1|0
    0|0
  • Sinemaya gidip sevgililere mısır atacağım oradan çıkıp yolda gördüğüm çiftlerin yanına gidip bununla mı aldattın beni diyeceğim

    2|0
    0|0
  • yatacam ak

    1|0
    0|0
  • sap sap evde yatıcaz be

    1|0
    0|0
  • Aziz Valentin hakkında insanlara vaaz verecem gerçek anlamını

    1|0
    0|0
  • halay çekecem :D :D do re mi fa sol lo dıyecem :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Öğlene kadar uyuyup sonra da ders çalışmayı planlıyorum

    1|0
    0|0
  • Ders çalışacam. Notlarım ve ben masada romantik romantik takılcaz😄

    1|1
    0|0
  • hiç-birsey yapmicam

    1|0
    0|0
  • Uyuyacağım

    1|0
    0|0
  • Yaoi okuycigimm

    1|0
    0|0
  • Dershaneye gidicem

    1|0
    0|0
  • Dedeme gidicez

    1|0
    0|0
  • Evde vakit geçiririm film falan izlerim..

    1|0
    0|0
  • Yatcam

    1|0
    0|0
  • Evde olacam. Dışarı çıkmak gibi bir hataya düşemem :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...