En yakın arkadaşım sürekli rujlarımı çalıyor?

Beni çok seviyor, koruyor, kolluyor ama tek bana özel değil sanırım. Mesela onun aldıgını biliyorum makyaj çantasında görüyorum kanka ben yeni aldım onu felan diyor. Bir kere çıkışmıştım "oha bana hırsız mı demeye" çalısıyosun felan diye bir çıkıştı bir sinirlendi. Ki öyle bir yapısı var ki çok güzel rol yapıyor harika yalan söylüyor ve cok soğukkanlı. Mesela bakkal market her yerden mağazalardan da arakladıgı oluyor.

Simdi dün en zor günümde bana destek oldu ilgilendi çok üstüme düştü. Bir ruj için onu silmek istemiyorum kanıtsız ne biliyim olmaz. Siz ne yapardınız bu duruma?


0|0
45

En İyi Erkek Görüşü

  • Onunki hastalık anlaşılan, başka yerlerden de böyle şeyler yürütüyorsa psikolojik sorunları vardır,

    0|1
    0|0
    • ben bu yuzden arkadaslık bitiremiyorum..

    • Hepsini Göster
    • benim napmam lazım?

    • Sen doktora gitmeye teşvik edebilirsin en fazla ama bildiğim kadarıyla bu tip kişiler çoğunlukla durumu reddedip aşırı tepki verir. İşin zor yani :(
      Ailesinin bişeyler yapması lazım daha çok. Gerçekten hırsız olsa pişman olup düzelme ihtimali çok daha fazla. Uzman yardımı şart bu durumda

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

Kızlar Ne Diyor 3

  • Zor bir durum. Belki bir ruj alıp ona hediye edebilirsin. bir mesaj olur bence.

    0|0
    0|0
    • gerçekten mi?

    • Evet. Sadece rujlarını mı çalıyor? Bir de bir markette bir şey çalarken hiç şahit oldun mu? öyleyse bunun kul hakkı olduğundan ya da etik açıdan hoş olmadığını falan bir şekilde anlatman lazım. Şahsen ben dostumu bir çukurdan ççekip koparmak isterdim.

    • ama kabul etmiyor yapgtığını...

  • onu bırak bence cidden bırak yani böyle insandan sana fayda gelmez konuşma onunla

    0|0
    0|0
    • şöyle söyliyim marketten bile araklıyo diyosun bu insan sence düzgün biri olabilir mi? sana destek olmuş tamam da ne amaçla destek olduğu belli oluyo ayrıca sana destek olcak başka kimse yok mu? illaki vardır. bir rujda değil olay güvenin kalmaması asıl sorun. harika yalan söylüyor rol yapıyor diyosun senin üstüne düşmesi de belki bir rol ne biliyosun ki?

  • rujunun altın ismini yaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...