Beyler burada yanlis mi yapiyorum?

Ben eskiden cok cirkin biriydim bu yuzden surekli halaret ederlerdi bana. gittijce ozguvenimi kaybettim. Daha sonra degismeye karat verdim tedaviler gordum 15 kilo verdim. Kisacasi hos biri oldugumu soylerler. Ama sikinti su ki okulumdaki herkes bana donup bakiyor ama hic yanima gelip tanismak isteyen olmuyor. ya da sosyal medyadan ekleyen falan. Ozguvensizkik sorunum oldugu icin biriyle gozgoze gelince hemen kafami yere egiyorum ya da arkami falan donuyorum. Sizce bunu yanlis mi algiliyorlar? Bu yuzden gelmeye cesaret edemiyor olabilirler mi. Not: sanaldan resmimi gorenler mesaj atiyorlar sikinti yuzyuze gorustuklerimde.
Not 2: fotograflarim efeckti ya da makyajli degilken begeniyorlar😂😂


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • tabi kafanı çevirmen eğmen bir engel teşkil eder arkadaşlık için
    üniversite okuyorsun diye tahmin ediyorum hiç yakın olduğun kız arkadaşın var mı?

    0|0
    0|0
    • Universite aynen. Evet var yakin oldugum kiz arkadaslarim bunu nicin sordun?

    • tamam onların illa ki muhabbet ettikleri erkek arkadaşları vardır
      onların ortamlarına girerek bu özgüven problemini bir adım çözebilirsin
      inan bana onlar da senin gibi insan ve karşındaki erkek te senin gibi utanabilir
      bir de özgüven için kesin çözüm para kazandıran bir işte çalışmak :)

    • yine kafana takılan şeyler olursa mesaj atabilirsin taktik için yardımcı olmaya çalışırım :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • Yanlisin kiralini yapion ama haberin yok:/

    0|0
    0|0
    • Ciddi misin ne gibi algilaniyordur bu kafami egmem arkami donmem ya da goz devirmem falan?😮😦

    • Bulunca soylicem:)

  • Yanlisin var sebebini sorarsan sen disini duzeltmisin ama icin ayni ondan dost olabiliriz istersen sorun yok üzülme

    0|0
    0|0
    • Icimde bir problem yoktu ki. Disi cirkin olan birinin ici de cirkin olucak diye bisey var da ben mi bilmiyorum 😂

    • Iyilerin kaybettigi bir dunya da yasiyoruz cirkinsin demedim

  • oo görelim :)

    0|0
    0|0
  • Görmeden ne denir ki.

    0|0
    0|0
    • Cirkin miyim degil aslinda sikinti. Biriyle gozgoze gelsen kiz arkani donse ya da gozunu devirse ne algilarsin? Yani baya begensen bile yanina gidebilir misin?

    • Bakıyor ama beğenmiyordur.

    • Olabilir 😊 tesekkur ederim

  • Bende asla bir kizla goz goze gelince kafami degistiririm ya da basimi egerim ozguvenim yok. Toplum icine cikamiyorum utaniyorum sirf utangacligim yuzunden kantine bile gisemiyorum

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Oha oha ayrıntının dibi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...