Zahide Yetiş izliyodum delirdim kadına resmen?

Lan o kadar parası var bir aile için yardım istiyor olum bunlar günlük ne kadar para alıyor iki günlük parasını verse yeter. Hani diyorum birine verince hepsi ister diye korkuyor herhalde ulan gizli yapsın zaten doğru olan da gizli yapmak değil mi dolu parası olup ta böyle yapanlardan soğuyorum


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Belki veriyordur biz bilmiyoruzdur

    0|0
    0|0
    • bir aile için Yardım istiyor edecekse ediyorsa gerek yok ki kimseden yardım istemeye

    • Bütün ailelere yardım edemiyorsa ya diyorum. Yani beş aileye yardım ediyor bir tanesini de ekrana çıkarıyorsa biz gizlileri göremeyiz ku

    • Bilemem canım inşAllah öyledir

Erkekler Ne Diyor 2

  • Onun ne yapip yapmafigini biz bilemeyiz.. arti zahidecyetis , bir acun degil.. kanseri henuz yenmis bir kadin
    Iki dizide oynamadsn once cogu kisi tanimiyordu bile.. o kadsr zengin oldugunu ssnmiyotum. Sucu ne? O programi sunmak mi?

    0|0
    0|0
    • Sunucuların ne kadar para aldığını bilmiyorsun heralde

    • Hepsini Göster
    • Git araştır ne kadar para aldığını kusura bakma ama program başına 125 bin falan alıyor biyerde 3 programa çıkıyor demiş en düşük program ücreti 125 bin o yüzden bunu yazdım belki diğerlerinde çıkmıyordur bilgim yok ama o kadar para ile kaç aileye yardım edebilir lüks içinde yaşamak için paylaşmıyor çoğu ünlü onu bilemicem ama durum bunu gösteriyor

    • O konuda hak veriyorum..

  • bende deliriyorm o kadına offffff at at

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Din tüccarları işte...

    0|0
    0|0
    • Aynen Dinimizi böyle işlere karıştırıyor ya yardım etmek sorun değil de günlük aldığı para o aileyi kaç ay geçindirir

  • Zenginler çok cimri

    0|0
    0|0
    • Allah yardım etsin kötü birsey

Yükleniyor...