Kan dökmeyi seven bir millet miyiz sizce?

Evet biz böyle bir millet kesinlikle değiliz. Ama söz konusu vatan ise dünyanın şah damarını keseriz. Diyarbakır , şırnak vs gerekirse kana boğulucak. Ama bu vatana göz dikenler temizlenicek. Bu sözler Pkklılar , hdpliler ve sırf akpye karşı olayım diye hdp ile pkk ile yandas olan chpli vatan hainlerine gelsin. Bir ölür bin diriliz. Biz bu ülkeyi nice savaşlarda onca ülkeye vermedik size mi vericez?

Güncellemeler:
+1

0|0
310

En İyi Kız Görüşü

  • Degiliz bence

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • niye ulkuculerin sesi cikmiyo diyarbakirda bide boyle dusun okadarda cesur degilsiniz

    0|0
    0|0
    • Üĺkücü Pöhler girdiğinde hevaller niye kaçar o zaman? Bizde yiğitlik varda ama sizde yiğidin önüne çikacak cesaret yok.

    • Hepsini Göster
    • Bızde dıyoruzkı doguda ülkücülere gerek kalmıyor. Batıda zaten si. kiyoruz analarını

    • iyi ozaman ama bu kobani olaylari falan batida yapabilmeleri turkler icin buyuk bir ayiptir doguda ne mutlu turkum diyene saldiriyolar biz turkler cok duygusaliz hayvanlara karsi hayvanin ta kendisi olmamiz gerekiyo

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Hadi pkk gitti temizlendi gitti. Ee suriyenin pkksini ulkenize soktunuz bide İstanbul'da tabelalari arapca yaptiniz bazi yerlerde
    600bin suriyeli daha geliyor onlari nasil temizleyeceksiniz? Gelenler masum degil ha ben size soyleyim :)

    0|0
    0|0
    • Sen sıkma canını. onlarında ipi çekilir :)

    • Olan sehitlere oluyor konusmasi kolay yazik gunah ipi cekilir bir sekilde o kesinde sehitleri ne yapacagiz? Ailelerini? Benim canim buna sıkılıyor. Bastan ulkeye sokmamak varken illa kab dokulecek yazik gunah

  • güzel yazmışın da bunun saati değil gibi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • '' Millet '' Kavramını iyi yapmalısın. Belirli bir topluma ait insanların hepsi aynı olmayabilir. O yüzden '' Kan dökmeyi seven insanlarmıyız sizce? '' daha mantıklı olacaktır.

    Tabiki, ülke söz konusu olduğunda her şey yapılabilir.

    Ayrıca '' Chp'li vatan hainleri. '' sözünde yanlış. Dediğim gibi, belirli bir topluma ait insanların hepsi aynı olmayabilir. Bir kuruluşu eleştireceksen o kuruluşun geçmişine vs.'de bakmak zorundasın.

    0|0
    0|0
  • Sus yeğen sus bekliyoruz o günü hesap gününü Türkiyenin en güzel yerlerine konmuş hain piçlerin kafatası avının geleceği günleri. Selo heval maval demeden omuz üstün de baş akan damar da kan bırakmayacağız Gök Tengrinin verdiği güçle.

    0|0
    0|0
  • insanlık sınırların hikaye olduğunu bir avuç zengin hep zengin kalsın diye uydurulmuş şeyler olduğunu hepimizin aynı dünyada yaşadığını dünyanın herhangi bir bölgesinde kendi seçimi olmadan şansına doğdu diye bunun matah bir şey olmadığını barış mançonun dediği gibi bu dünya benim memleket demeyi öğrenebilecek mi acaba hiç umudum yok.

    0|0
    0|0
    • insanlık dağda yaşayan smdi şehre inmiş domuzlardan bahsetmıyorsn umarım

    • yok genel olarak dedim ütopya sadece sınırlar ve başkasının sırtından geçinme olmayan bir dünya sen çalışcan sen kazancan halka sistemi piramit değil.

  • Bunun millet ile alakası yok insanın fıtratında olan bir durum

    0|0
    0|0
  • Bu bayrak altında yaşıyorlarsa... e seve saygı duyacaklar

    0|0
    0|0
  • Aynen öğle! Türkün elinde ölenler kesinlikle hak eder. Zira, mazluma silah çekmeyiz.

    0|0
    0|0
  • neden gizli kullanıcı o zaman :)

    0|0
    0|0
  • Başta Pkk , hdp ve kancık chplilerin anasını zikim.

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle daha ölmedik ölürsek bir ölür bin diriliriz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...