Depresyondayım kurtulabilir miyim sizce?

Bütün herşeyden bıktım herşey üstüme geldi herşeyim yıkıldı. Tutunacak dalım kalmadı kendi kendime yetemiyorum. Ağlamaktan üzülmekten mutlu olamıyorum. Yüzümün güldüğünü hiç hatırlamıyorum. Gülmek nasıl bişey yemin ederim bilmiyorum. Ağlamaktan üzülmekten kurtulmak istiyorum. Hiçbir şeyim yok bu hayatta ne yapabilirim?


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • Bende senin gibiydim, ilaç kullanıyorum sen de kullan.

    0|0
    0|0
    • Kullanıyomda fayda etmiyor.

    • Hepsini Göster
    • Ya aslında en büyük ilaç zihnimiz. o bize yön veriyor . bu haplar filan fayda etmiyor içiyorum içmemiş gibiyim bişey anlamıyorum açıkcası. Ama keyif veren mutlu eden işleri yapınca ilaçtan daha çok fayda ediyor biliyorum. ama bu işleri yapamıyorum Şu an durumum el vermiyor. Yoksa depresyona girer miyiz demi

    • Aynen öyle ama haplarında faydası oluyor, ben ağlamıyorum artık, hedeflerime yöneliyorum sende öyle yap.

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ben aylardır böyleyim kurtulamadm en son bigün sinir krizi gecirdim sebebi odama izinsiz girilmesiydi sonra oturdum ve dedim ki bu benim sınavım herkesin bir sınavı vardır ve bunu en mükemmel şekilde atlatmaliyim yalnızlığımı mükemmellestirmeyelim Şu an issizim bütün gün evdeyim bunu firsata cevirdim film izliyorum kitap okuyorum yeni tarifler deniyorum ve buda senin sınavın mükemmele çevir senin elinde sabır et ki en güzelini elda edesin

    1|0
    0|0
    • Ağlamamak için uyumayı tercih ediyorum bende evdeyim 7/24 . dünyam bom boş. Herkes lay lay lom yaşıyor ben inekten farksızım. Herkes mutlu mesut ben mutsuzum. varlığımla yokluğum bir

    • Ben uyuyamiyordumda 24 saatim cehennemdi bir anda atlatamazsn yavaş yavaş yapabilirsin

Erkekler Ne Diyor 3

  • birtane birsey yap bu hayatda ama kral gibi yap uzman gibi yap her ne olursa her kim ne derse kendin icin yap gerisi bos isler

    0|0
    0|0
  • Sabır kardeşim Allah sana şah damarından daha yakın umudun tükendi zanettiğinde başlayacak her şey şimdilik geçmiş olsun

    0|0
    0|0
    • Valla kaç senedir dua ediyorum kurtulamıyorum kendime zarar verecem. Bana ayrılan mekana ihanet etmiş olacağım yapamam yani. Günahı olmasa herşeyi yapacamda

    • Az daha sabır kardeşim ben kaç defa denedim çok şükür bir şey olmadı tam umudumu kaybedip bir daha deneyeceğimde meleğim buldu beni biraz daha sabret

  • Bende öyleyim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...