Arkadaşlar yeni bir söz buldum sizce nasıl?

Gelirin varsa giderin de vardır :D Şu an düşündüm ve buldum yani paran varsa giderin vardır :DDDD


0|0
827

En İyi Erkek Görüşü

  • Arşimet senin kadar heyecan yapmadı ''evreka'' derken.

    haşırt.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Turabinin kiz kardesi :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Econ1 dersinin tanımı.

    1|0
    0|0
  • Çok banal ama günümüzü yansıtıyor.

    0|0
    0|0
  • berbat

    0|0
    0|0
  • Sendeki su kafayı kuşa taksak varya kuş ters uçar :)))

    0|0
    0|0
  • Saçma. Sonra niye ülke gelişmiyor 😆 adam M=Mc2 bulsun biz gelir gider peşinden koşalım 😆

    0|0
    0|0
  • ali ağaoğlu diyosun :DD

    0|0
    0|0
  • Kadın gelire Erkek gidere baktıkça f*ck the system! nasıl ama?
    bu arada gider kızın fiziği güzelliği :D

    0|0
    0|0
  • Slogan bu

    0|0
    0|0
  • Aferin iyi. d

    0|0
    0|0
  • cok efsane sözmüş arkadası dışarı alalım :)

    0|0
    0|0
  • Tapu ve kadastro calisani falan misin 😀

    0|0
    0|0
  • bu sözü her insan biliyor sen bulmadın :)

    0|0
    0|0
    • Ben hiç duymamıştım yok bence ben buldum patenti bende kendine gel :D

  • Oldu canım sen numran bırak ben ararım seni ;)) aklıma bişey geldi sana kıyamadım ondan söylemedim kızım ailevi sorunlarınmı var pskolojik sorunlarınmı var anlamadım ben :)

    0|0
    0|0
  • Çok düşünme sen hacı rolantide kal 😂

    0|0
    0|0
  • İğrenç

    0|0
    0|0
  • Dogru gunumuzde boyle

    0|0
    0|0
  • paran varsa dünya alem kulun, paran yoksa cehenneme kadar yolun...

    0|0
    0|0
  • ne sacmalıon girde profilme söz oku birz -,-

    0|0
    0|0
  • Kendini işine ver, aklın fikrin abuk sabuk şeylerde... :D aha bende buldum

    0|0
    0|0
  • Ne dedi şimdi bu?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 7

  • Dogru

    1|0
    0|0
  • Atin bunu nihat doganin yanina

    1|2
    0|0
  • iyimis kanks tarihe geçtin😃

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum :D

    0|0
    0|0
  • Kroliçe.

    0|0
    0|0
  • Böyle bir söz vardı sanki

    0|0
    0|0
  • igrenc.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...