Babayiğit Ateistler açıklar mısınız? müslümanlar siz de gelin?

Cinci hocalar her seyi nereden biliyor? Mesela gece yatarken ayaklarını sallama hep sırtüstü yatıp ellerini arkada birlestirme nasıl diyebiliyor? Adımızı biz söylemeden nasıl biliyor? Köydeki tarlada bulunmuş bir heykelden nasıl haberi oluyor


0|0
1012

En İyi Kız Görüşü

  • Tahminleri doğru tutuyordur.. işlerini o kadar profesyonel yapıyorlar ki ne tahmin edeceklerini iyi biliyorlar.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Cinlerle iletişime geçiyorlar

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 9

Erkekler Ne Diyor 11

  • Yav sizin gibi tatlı su Müslümanları yüzünden ateistler bu dine inanmıyor 😆 yav akıl var mantık var 😆 bu adam peygamber mi? Peygamber bile hiçbir bilgiye vakıf olamamışken bu çakma din tüccarları nereden öğrensin Allah islah etsin hepinizi 😆 birde konuya ateist çağırmış 😆 Allah'ım o ateistler sizden daha Müslüman 😆 bu lafımı sorgula 😆

    0|0
    0|0
  • cinleri kullanıyor olabilirler mi?

    0|1
    0|0
    • @Objektif-Siyasetçi
      adam sana söylemiş sebebini, sen bilemem yazmışın sgdfhgfj

    • Abi adı üstünde cinci hoca. baba ocağıdır orası :) oda cinlerin istediğini yapıyordur cinlerde onun istediğini :) kendine bağlamış onları :) ama dönüp dolaşıp çarpmasınlar :D

  • cinlerle irtibatı varsa gerçekten bunları bilebilir yaşanmış geçmişteki olaylardan bahsedebilir hatta eşyaların yerlerini bile değiştirebilirler göz açıp kapayıncaya kadar nitekim Kuran-ı Kerimde de Saba Melikesi Belkıs'ın tahtını cinler çok kısa bir sürede taşıdıkları anlatılır bunda şaşıracak pek bir şey yok cinler bizi göremediğimiz yerlerden görürler...

    0|0
    0|0
  • Ben izlemeye geldim siz konuşun konu ağır :)

    0|1
    0|0
  • Kanka bu gece gece ne cin'i tuvalete gidemıyorum. s

    0|0
    0|0
  • Alimlerin normal kullardan üstün yetenekleri olur allah dostu olanlar içinde geçerli bu

    0|0
    0|0
  • Bir çoğunun insan davranışları üzerine eşsiz gözlemleri olduğunu düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • Cinlerle iletişime geçip eskilerini söylüyolar.
    Geleceği söyleyemiyolar.

    0|0
    0|0
  • Korkutmayın olum beni akşam nasıl uyucam

    1|0
    0|0
  • daha öyle bir şey görmedim.

    0|0
    0|0
  • Bazılarının cinilerle arası vardır sacma gelir ama vardır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...