Franz Kafka dönüşümü bilir misiniz detaya gelin?

Öyle kafama takıldı bende birine anlatmak istedim benim takıldığım üç arkadaşım var böyle grup gibiyiz biri bu grup demiş falan sona kötü konuşmuş bizde bunu başka bir arkadasa söyledik o da anlatmadı ben de kızdim anlat işte dedim o da merak etme senin hakkında konuşulacak kadar kimse tanımıyor seni dedi ardından dönüşümdeki adam gibisin ama en azından o kitap sonunda böceğe dönüştü ya sen dedi çok içime oturdu ya

Güncellemeler:
Arkadaşlar bana kıtabı anlatmayın ben okudum biliyorum zaten sadece dertleşmek istedim

0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Franz Kafka ne?

    0|0
    0|0
    • Yazar

    • Hepsini Göster
    • Nasıl yani ne engeli

    • Seni kendine rakip görmüş onun içinde yer etmişin seni aradan çıkarmak istemiş

En İyi Kız Görüşü

  • Evet tatlım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • "Bir sabah tedirgin düşlerden uyanan Gregor Samsa, devcileyin bir böceğe dönüşmüş olarak buldu kendini."

    Hikayenin ilk giriş cümlesi bu. giriş cümlesini ezberden bildiğim tek kitap. Detayda ne yazdığınız gerçekten anlaşılmıyor noktalama işaretleri kullanmalısınız. Bir de Gregor samsa kitabın sonunda böceğe dönüşmüyor kitap zaten öyle başlıyor, orda da bir hata var

    1|0
    0|0
  • Oha lan ckslcls

    0|0
    0|0
    • Neye oha

    • Kafka'nın kendini öyle hissetmesinin nedeni aile hayatından kaynaklanıyor, o kitabı yazdıgı sırada babasıyla yasadıgı sorunlar vardı. Seni böyle bir durumla bagdaslastırması hos degil.

    • Evt çok oturdu içime

  • O çocuk o kitaptan bunu çıkardıysa söyledikleri kafaya takılmayacak kadar geri zekalıdır :)

    0|0
    0|0
    • Ya kafama şu takıldı ben kızılım bide ve okulda tek kızım benim ama buna rağmen kimse farketmiyor neden ki acaba

    • Hepsini Göster
    • Doğru

    • erkek muhabbetleri biraz pistir boşver zaten

Kızlar Ne Diyor 2

  • O da okumamis.
    Gregor samsa bir sabah bocek olarak uyanir. Hikaye boyle baslar.

    0|0
    0|0
    • Adam sonlara dogru kendinin böcek olusunu kabulleniyor.

    • Hayır okudu

    • Demek ki farkli yorumlar getiriyorsunuz.
      Bir sabah uyanir hareket edemez bocek gibi ters duser. Hareketleri yavastir. Sekli degismistir. Her gun gittigi isine gidemez. Ama hala ayni kisidir o. Kitabin sonuna dogru degisen ailesidir. Gregoru baska bir insan gibi tanimlarlar.
      Kabullenme bu yuzden sanirim ama kitabin basinda bocek olarak uyandigi gercegini degistirmez.

  • Takma ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...